.

Fundacja Biedronki rusza z kampanią z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Starszych

dodano: 
03.10.2022
komentarzy: 
0

1 października 2022 roku Fundacja Biedronki zainicjowała ogólnopolską kampanię, która ma zwrócić uwagę na problem samotności seniorów oraz znaczenie wspólnych posiłków.

Akcja została zorganizowana z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Starszych. Data rozpoczęcia kampanii została wybrana ze względu na cel działalności Fundacji Biedronki, którym jest niesienie pomocy głównie seniorom.

Głównym elementem kampanii jest spot „Cichy świadek”, który emitowany jest zarówno w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), jak i kanałach online (YouTube, Polsat Go, Player).

Istotą spotu jest podkreślenie problemu samotności seniorów, który często przekłada się również na jakość spożywanych przez nich posiłków – komunikuje Fundacja Biedronki. W filmie położono nacisk na wspólnie spożywanych posiłków, które dla wielu seniorów stają się wyczekiwanym i ważnym wydarzeniem.

Fundacja rusza także z nowym projektem, którego szczegóły zostaną przedstawione w październiku 2022 roku. Projekt będzie konsekwencją poruszanej tematyki i odpowiedzią na potrzeby osób starszych, szczególnie z małych miejscowości.

Spot „Cichy świadek” powstał w ramach współpracy z agencją DDB Warszawa oraz studiem OTO FILM. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin