Z początkiem kwietnia 2019 roku Gracjana Bałos rozpoczęła pracę na nowo utworzonym stanowisku młodszego koordynatora kampanii marketingowych w sieci sklepów X-kom. Do jej obowiązków należą planowanie kampanii marketingowych, opracowywanie i koordynowanie kampanii kwartalnych, opieka nad tematycznymi działaniami promocyjnymi, realizacja katalogów produktowych oraz organizacja eventów.
Poprzednio, od sierpnia 2018 do marca 2019 roku, Bałos pracowała na stanowisku Marketing Managera w agencji Click community, gdzie odpowiadała m.in. za media społecznościowe oraz komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. Wcześniej, przez cztery lata, związana była z Design PR, gdzie jako PR Manager zajmowała się m.in. działaniami media relations, obsługą social mediów, organizowaniem eventów, przygotowywaniem koncepcji PR-owych i ofert czy współtworzeniem kampanii. Z wykształcenia jest magistrem zarządzania ze specjalizacją public relations.
Dotychczasowe obowiązki Gracjany Bałos w Click community przejęła Karina Węgrzyn, pracująca w agencji na stanowisku Social Media Specialist. (bm)