.

 

Havas PR Warsaw zwycięzcą w tegorocznym konkursie Złote Spinacze

dodano: 
08.12.2014
komentarzy: 
0

Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 25 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014.

Lista zwycięskich projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

  • Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies

PR produktu

  • Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Public Affairs i Lobbying

  • Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW!Kobold Public Relations

Kampania Społeczna

  • ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY.Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna

  • „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange PolskaOrange Polska i Havas PR Warsaw

Event komercyjny

Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.

Event społeczny

  • Debata Europa CafeCitybell Consulting

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania”Tesco Polska, Garden of Words

PR miejsca, miasta lub regionu

Jury przyznało dwie statuetki ex aequo

  • Zaangażujmy ŚląskImago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
  • #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon

Social media

  • MasterCard ćwierka dla WOŚPHeadlines Porter Novelli

Bussiness-to-Bussiness PR

  • „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue

Media Relations

  • belVita – stworzona na śniadanie!Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Mistrzowie Kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska

Finanse

  • MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli

Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne

  • Ciśnienie na życie - Polpharma

Sektor spożywczy

  • "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" -  ZT Kruszwica S.A.

Media i styl życia

  • "Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture

Kultura

Sport, turystyka, rekreacja

  • Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies

NGO i Sektor Publiczny

  • Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon

Kategorie specjalne:

Kreatywność

  • "Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications

Efektywność

  • Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin