Havas PR Warsaw zwycięzcą w tegorocznym konkursie Złote Spinacze
Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 25 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014.
Lista zwycięskich projektów przedstawia się następująco:
Kategorie główne:
PR korporacyjny
- Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies
PR produktu
- Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Public Affairs i Lobbying
- Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations
Kampania Społeczna
- ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw
Komunikacja wewnętrzna
Event komercyjny
Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.
Event społeczny
- Debata Europa Cafe – Citybell Consulting
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
- Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl
Corporate Social Responsibility (CSR)
PR miejsca, miasta lub regionu
Jury przyznało dwie statuetki ex aequo
- Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
- #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon
Social media
- MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
Bussiness-to-Bussiness PR
- „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy
PR finansowy i relacje inwestorskie
Media Relations
- belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska
Kategorie sektorowe:
Technologia, IT, telekomunikacja
Finanse
- MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
- Ciśnienie na życie - Polpharma
Sektor spożywczy
- "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" - ZT Kruszwica S.A.
Media i styl życia
- "Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture
Kultura
- Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)
Sport, turystyka, rekreacja
- Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
- Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies
NGO i Sektor Publiczny
- Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon
Kategorie specjalne:
Kreatywność
- "Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications
Efektywność
- Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice