.

 

H+K Strategies wspiera PR-owo kampanię Kinder Mlecznej Kanapki

dodano: 
27.09.2019
komentarzy: 
0

Z początkiem września 2019 roku wystartowała kolejna edycja kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, prowadzonej przez markę Kinder Mleczna Kanapka. Jej celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci.

Za wsparcie PR tej kampanii odpowiada Hill+Knowlton Strategies. Agencja zajmuje się relacjami z mediami, w tym obsługą biura prasowego.

Działaniami po stronie H+K Strategies zajmuje się zespół kierowany przez Katarzynę Fabjaniak, Managing Director. Współpraca ma charakter projektowy – potrwa do końca kampanii, czyli do końca listopada 2019 roku.

Agencja odpowiadała za obsługę wcześniejszej edycji projektu w 2017 roku i na tej podstawie została wybrana do tegorocznej współpracy. (mb)

Zdjęcie główne: ambasadorzy kampanii Marta Żysko-Pałuba, psycholog i psychoterapeuta (po lewej), Zofia Karaszewska i Sylwia Stano (autorki bloga „Książniczki mają zdanie”) oraz Michał Rusinek (literaturoznawca i pisarz).

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin