Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram podejmuje kolejne kroki w walce z kupowaniem obserwatorów i polubień. instagram pracuje nad nowym sposobem, dzięki któremu będzie mógł uporać się z użytkownikami, którzy kupują obserwatorów i polubienia przez aplikacje innych firm – poinformował portal socialmediatoday.com. dotyczy to przede wszystkim influencerów, którzy takimi czynnościami chcą zmylić marki, z którymi współpracują, i potencjalnych klientów, aby osiągnąć większe zyski – czytamy. w listopadzie 2018 roku platforma podjęła pierwsze działania mające na celu usuwanie kupionych polubień oraz obserwatorów, o czym informowaliśmy na proto.pl. w maju 2019 roku jane manchun wong zauważyła kilka nowych komunikatów, jakie pojawiły się w kodzie źródłowym aplikacji instagram, które wskazują na kolejne kroki platformy, mające na celu zwalczanie nieautentycznej aktywności użytkowników – pisze portal. treść tych wiadomości cytuje wong na twitterze: „mogłeś udostępnić swoją nazwę użytkownika bądź hasło aplikacji oferującej polubienia i obserwatorów. korzystanie z tych aplikacji jest sprzeczne z naszą polityką, a dalsze korzystanie z nich może być zagrożeniem dla twojego konta”, „zmień swoje hasło, aby uniemożliwić innym aplikacjom dostęp do twojego profilu”, „korzystanie z aplikacji do pozyskiwania obserwatorów nie jest dozwolone”. jak czytamy dalej, nie ma informacji na temat tego, od kiedy i w jaki sposób te komunikaty będą stosowane. socialmediatoday.com zaznacza jednak, że walka z aplikacjami oferującymi sprzedaż aktywności nie będzie łatwa i hakerzy znajdą sposób, aby obejść ograniczenia platformy. dlatego też facebook, do którego należy instagram, rozprawia się również sądowo z firmami, od których użytkownicy mogą kupować polubienia i obserwatorów – podaje źródło. pod koniec kwietnia 2019 roku facebook wniósł oskarżenie przeciwko firmie z nowej zelandii, oferującej usługę, która zapewniała „fałszywe polubienia, wyświetlenia i obserwatorów użytkownikom instagrama”. (pm).
Instagram pracuje nad nowym sposobem, dzięki któremu będzie mógł uporać się z użytkownikami, którzy kupują obserwatorów i polubienia przez aplikacje innych firm – poinformował portal socialmediatoday.com. Dotyczy to przede wszystkim influencerów, którzy takimi czynnościami chcą zmylić marki, z którymi współpracują, i potencjalnych klientów, aby osiągnąć większe zyski – czytamy.
W listopadzie 2018 roku platforma podjęła pierwsze działania mające na celu usuwanie kupionych polubień oraz obserwatorów, o czym informowaliśmy na PRoto.pl.
W maju 2019 roku Jane Manchun Wong zauważyła kilka nowych komunikatów, jakie pojawiły się w kodzie źródłowym aplikacji Instagram, które wskazują na kolejne kroki platformy, mające na celu zwalczanie nieautentycznej aktywności użytkowników – pisze portal. Treść tych wiadomości cytuje Wong na Twitterze: „Mogłeś udostępnić swoją nazwę użytkownika bądź hasło aplikacji oferującej polubienia i obserwatorów. Korzystanie z tych aplikacji jest sprzeczne z naszą polityką, a dalsze korzystanie z nich może być zagrożeniem dla twojego konta”, „Zmień swoje hasło, aby uniemożliwić innym aplikacjom dostęp do twojego profilu”, „Korzystanie z aplikacji do pozyskiwania obserwatorów nie jest dozwolone”.
Jak czytamy dalej, nie ma informacji na temat tego, od kiedy i w jaki sposób te komunikaty będą stosowane. Socialmediatoday.com zaznacza jednak, że walka z aplikacjami oferującymi sprzedaż aktywności nie będzie łatwa i hakerzy znajdą sposób, aby obejść ograniczenia platformy. Dlatego też Facebook, do którego należy Instagram, rozprawia się również sądowo z firmami, od których użytkownicy mogą kupować polubienia i obserwatorów – podaje źródło.
Pod koniec kwietnia 2019 roku Facebook wniósł oskarżenie przeciwko firmie z Nowej Zelandii, oferującej usługę, która zapewniała „fałszywe polubienia, wyświetlenia i obserwatorów użytkownikom Instagrama”. (pm)