Instagram zachęca do wspierania firm i organizacji non-profit w ramach Season of Giving

dodano: 
01.12.2020
komentarzy: 
0

1 grudnia 2020 roku Instagram rozpoczyna działania w ramach Season of Giving. To czas, w którym serwis zachęca do finansowego wspierania organizacji non-profit czy małych firm. Portal społecznościowy będzie wyróżniać wpłacanie darowizn, zapowiada też ułatwienie przekazywania pieniędzy.

W ramach „Giving Tuesday” na początku belki ze Stories pojawi się relacja, która ma zachęcać użytkowników do wspierania małych firm bezpośrednio na Instagramie. Przez ograniczony czas będą pojawiać się w niej obserwowane konta, które użyły naklejek „Donation” i „I Donated”.

instagram

Źródło: about.instagram.com

Dodatkowo na profilach @instagram i @creators wyróżniani będą twórcy, którzy pomagają „zmienić społeczność” i dzielą się wskazówkami dotyczącymi m.in. wolontariatu i życzliwych gestów.

Instagram poinformował także, że wkrótce rozpocznie testy nowego sposobu tworzenia i udostępniania treści związanych ze zbiórką pieniędzy na rzecz organizacji non-profit. Użytkownicy będą mogli m.in. zamieszczać linki do strony, na której można finansowo wesprzeć kwalifikujące się podmioty.

instagram

Źródło: about.instagram.com

Czytaj także: Instagram dodaje opcję zbierania funduszy podczas transmisji live

Portal społecznościowy zachęca również do wspierania małych firm, np. przez korzystanie z naklejek „Support Small Business” czy „Buy Black” w Stories lub zamawianie posiłków z lokalnych restauracji za pośrednictwem aplikacji. Czytamy też, że na profilu @shop pojawiają się osoby, które odpowiadają za wybrane biznesy oraz produkty, które można kupić bezpośrednio na Instagramie. (ak)

Źródło:

about.instagram.com, Celebrating the Season of Giving on Instagram, 30.11.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin