Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 13 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościJak zorganizować pracę biura prasowego?

Jak zorganizować pracę biura prasowego?

Nie wszystkie firmy czy instytucje posiadają rozbudowane biura prasowe, ze strukturą organizacyjną, wieloma pracownikami, jasno określonym podziałem obowiązków i odpowiedzialności. Często biuro prasowe to po prostu jedna osoba, spec od wszelakich poruczeń, korzystająca ewentualnie z logistycznego wsparcia agencji PR lub pomocy zmieniających się co kilka miesięcy studentów-stażystów.

Organizacja pracy biura to jednak nie tylko zarządzanie strukturami i ludźmi. To także umiejętność spełnienia wielu różnorakich, czasami przeciwstawnych, wymagań i oczekiwań stawianych przed PR-owcem lub rzecznikiem prasowym przez bardzo niejednorodnych klientów wewnętrznych (kierownictwo firmy, pracownicy, udziałowcy, właściciele, dział sprzedaży, itp. …) i zewnętrznych (dziennikarze, urzędy, inwestorzy, konsumenci, aktywiści wszelkiego autoramentu, blogerzy, fundacje charytatywne, itd. …).

Jak pogodzić ten ogień z wodą, a jednocześnie ustrzec się błędów? Jak pozycjonować się w ciągle zmieniającym się, a zwanym modnie „korporacyjnym ekosystemie”? Jak wykazać przy pomocy obiektywnych danych wartość pracy PR, komunikacji i rzecznika dla firmy lub instytucji publicznej? A przede wszystkim – jak PR i komunikacja mogą jeszcze bardziej przyczynić się do realizowania biznesowych celów swojej organizacji?

Zwłaszcza to ostatnie nabiera coraz większego znaczenia w obecnych warunkach gospodarczych i rosnącej presji na osiąganie wyników sprzedażowych. PR, jako część każdego organizacyjnego ekosystemu, odgrywa tutaj ogromnie ważną rolę.

Zapraszam na szkolenie Organizacja pracy biura prasowego – jak zwiększyć skuteczność kontaktów z mediami?”, już 22.11 w Warszawie!

Poznaj szczegółowy program szkolenia.

Zapisz się już dziś!

Zbigniew Lazar

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj