Język PR-owca

dodano: 
15.04.2005
komentarzy: 
0

We wtorek, 19 kwietnia, odbędzie się kolejne spotkanie Klubu Public Relations w siedzibie Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej w Polsce przy Placu Trzech Krzyży 18, początek o godz. 16.30. Tym razem uczestnicy spotkania będą dyskutować o tekstach PR-owskich. Jakie zasady rządzą komunikacją tekstem pisanym? Jak pisać, by nas zrozumiano? Czego unikać, a co w tekście być musi? Co sprawia PR-owcom największy kłopot w tekstach pisanych? – to główne tematy, które zostaną poruszone podczas spotkania. W roli eksperta wystąpi redaktor Teresa Kruszona - absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z wykształcenia, a przede wszystkim z zamiłowania, polonistka. Odpowiada za język „Gazety Wyborczej” i prowadzi w portalu Gazeta.pl poradnię językową. Redaktor Kruszona jest również członkiem Komisji Ortograficzno-Onomastycznej przy Radzie Języka Polskiego PAN. Od dwóch lat prowadzi szkolenia na temat poprawności językowej i sposobów redagowania tekstu dla agencji PR, wydawców, tłumaczy oraz agencji reklamowych. Spotkania Klubu PR przeznaczone są wyłącznie dla osób zajmujących się komunikacją i public relations w firmach stowarzyszonych we Francuskiej Izbie Przemysłowo - Handlowej w Polsce. Dodatkowych informacji udziela: Magdalena Szymańska, tel.: (22) 696 75 86

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin