Joanna Cegłowska zarządza marketingiem i PR-em PPL

dodano: 
09.04.2019
komentarzy: 
0

Joanna Cegłowska od kwietnia 2019 roku pełni funkcję dyrektora marketingu i PR-u w Przedsiębiorstwie Państwowym „Porty Lotnicze”. Do jej obowiązków należy opracowywanie strategii marketingowej Grupy PPL i Lotniska Chopina, a także promocji i rozwoju usług lotniczych i pozalotniczych. Cegłowska ma też przygotowywać plany marketingowe i PR-owe oraz koordynować i realizować kampanie wizerunkowe i promocji sprzedaży. Cegłowska zastąpiła na tym stanowisku Huberta Wojciechowskiego. Funkcję rzecznika prasowego Lotniska Chopina wciąż pełni Piotr Rudzki.

Do państwowej spółki Cegłowska przeszła bezpośrednio z Raiffeisen Bank Polska, gdzie przez kilkanaście lat jako szefowa PR-u i marketingu zajmowała się komunikacją marketingową, ATL-em i BTL-em, public relations, CSR-em i komunikacją wewnętrzną. Jej stanowisko, po przejęciu polskiego oddziału Raiffeisen przez BGŻ BNP Paribas (dziś BNP Paribas), zostało zlikwidowane. Wcześniej przez siedem lat Cegłowska była dyrektorem biura relacji publicznych w Citibanku. 

Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest też absolwentką podyplomowych studiów z zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej oraz Harvard Leadership Academy. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin