„Czy kultura organizacji ma znaczenie?” – to temat przewodni ósmej edycji Forum Employer Branding, która odbędzie się już 18 czerwca 2019 roku w Warszawie.
Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych strategicznym budowaniem marki pracodawcy, przede wszystkim do praktyków, tj. dyrektorów, menedżerów działów HR oraz PR bądź CSR różnej wielkości firm działających w różnych sektorach gospodarki. Podczas spotkania prelegenci podzielą się swoją wiedzą ekspercką, zaprezentują przykłady dobrych praktyk oraz wymienią się opiniami i doświadczeniami.
Konferencja rozpocznie się od przedstawienia przez Julitę Dąbrowską z Kalitero i Martę Smyrską ze Smyrska PR wyników badania jakościowego „7 Wspaniałych w IT”. Później nastąpi prezentacja wybranych studiów przypadków opisanych w badaniu.
Wystąpią m.in. Magdalena Plasun z Boldare, która opowie o tym, jak zachować kulturę organizacji w rosnącej firmie. Powie o kulturze holakracji, na którą zdecydowano się w Boldare. O tym, jak adaptowalność do zmieniających się warunków zapewnia stały rozwój organizacji i jej kultur, opowie Małgorzata Pietraszewska z firmy 10clouds.
Magdalena Brzus z Nest Banku będzie mówiła o znaczeniu onboardingu w kształtowaniu idealnego miejsca pracy. Gabriela Plencler-Borecka z Capgemini opowie o atmosferze w firmie – jak ją budowano i jak jest pięlęgnowana, a także w jaki sposób promowana jest na zewnątrz organizacji. Tomasz Szymański z SoftwareMill będzie natomiast mówił o budowaniu relacji między pracownikami w zdalnej firmie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)