.

Kamil Bolek odchodzi z LTTM

dodano: 
27.01.2023
komentarzy: 
0

W styczniu 2023 roku grupa LTTM, działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców, poinformowała o powołaniu nowej struktury zarządczej – Executive Committee (zarządu operacyjnego). Z firmą rozstają się z kolei dwaj dotychczasowi członkowie zarządu: Kamil Bolek, CMO odpowiedzialny za wizerunek i komunikację LTTM, oraz Piotr Bombol, CSO Gameset.

Kamil Bolek odchodzi się po ośmiu latach. Od 2014 roku pracował w spółce LifeTube, należącej obecnie do grupy LTTM. Początkowo pełnił funkcję Strategic Plannera, a następnie PR & Brand Managera. W 2016 roku objął stanowisko Head of Communication platformy IndaHash, a w 2017 powrócił do LifeTube’a jako CMO i członek zarządu. Od 2019 roku, po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 roku przejął ponadto odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów.

W rozmowie z PRoto.pl Kamil Bolek przekazuje, że nie podjął jeszcze decyzji co do dalszych zawodowych działań. Planuje pozostać w branży.

W skład nowego zarządu LTTM weszli liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents Management Director), Magda Talma (Sales Director), Marcin Pyć (Head of Network Management), Sylwia Kowalska-Haupka (Finance Director), Olga Podzińska (HR Business Partner) oraz Michał Dębski (International Development Director). (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin