W lutym 2025 roku do Związku Firm Public Relations dołączyło PR Calling. Agencja chce dzięki temu aktywnie działać na rzecz rozwoju oraz profesjonalizacji branży PR w Polsce oraz tworzenia najwyższych standardów etycznych i dbania o nie.
To kolejna agencja, która w ostatnim czasie dołączyła do ZFPR. Jak informowaliśmy, w styczniu członkiem organizacji zostało Kuźniar Media. ZFPR zrzesza więc teraz 39 agencji.
PR Calling to firma obecna na polskim rynku od 2014 roku. Specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku liderów technologicznych. Agencja zajmuje się tworzeniem i realizacją strategii komunikacyjnych, obejmujących PR korporacyjny, brand storytelling, employer branding i digital PR. Zespół agencji dysponuje specjalistyczną wiedzą, popartą praktyką w określonych segmentach rynku i działaniu w oparciu o unikalne procesy. Agencja pracuje w ramach hubów kompetencyjnyc i łączy w ten sposób wiedzę ekspercką z elastycznym podejściem do komunikacji.
„Członkostwo w Związku Firm Public Relations to dla nas nie tylko potwierdzenie naszego zaangażowania w przestrzeganie najwyższych standardów branżowych, ale również możliwość wymiany doświadczeń i współpracy z najlepszymi w branży” – podkreśla Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.
W ciągu kilkunastu lat działalności PR Calling pracowało dla takich marek jak PayU, PayPo, PayTel, iTaxi, Alsendo, Audioteka, Mindshare, Billennium i Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch, Talent Place czy Traffit. (mb)