Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
sobota, 26 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościKolejna marka modowa zaliczyła wpadkę wizerunkową

Kolejna marka modowa zaliczyła wpadkę wizerunkową

16 października 2017 roku na facebookowej stronie marki Levi’s opublikowano wpis z galerią zdjęć z okazji 50 urodzin kurtki produkowanej przez firmę. „Moda i sztuka znowu się połączyły, tym razem z okazji 50 urodzin naszej Truckerki! To jeszcze nie wszystko, więcej szczegółów zdradzimy już wkrótce! Świętujmy razem! #LiveInLevis” – napisano w poście.

Jedno ze zdjęć, które dodano do galerii, wzbudziło szczególne zainteresowanie internautów. Chodzi o fotografię, na której pokazano kurtkę ozdobioną naszywkami. Jedna z nich przedstawiała wizerunek Che Guevary.

Źródło: facebook.com/levis.poland

„Che Guevara? Serio? Mam nadzieję, że polecą kary za posługiwanie się symboliką totalitarną” czy „Będą wizerunki zbrodniarzy czy planujecie też kolekcje z ich ofiarami. Jakiś rozstrzelanych lub torturowanych?” – pisali pod postem z galerią zdjęć internauci.  

Źródło: facebook.com/levis.poland

18 października, dwa dni po opublikowaniu wpisu, administratorzy strony Levisa również dodali pod postem komentarz, w którym wyjaśnili, dlaczego zdjęcie pojawiło się na stronie i przeprosili osoby, które poczuły się urażone. Fotografia została natomiast usunięta.

Źródło: facebook.com/levis.poland

Nie wszystkim internautom spodobało się tłumaczenie marki. Pod wpisem szybko pojawił się komentarz, którego autor zapytał, czy jeśli na 60 urodziny Levi’s dostanie zdjęcie z podobizną Hitlera, to również zostanie ono opublikowane.

Źródło: facebook.com/levis.poland

(pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj