piątek, 19 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościKool Things wypromuje grę japońskiego producenta

Kool Things wypromuje grę japońskiego producenta

Od 30 października 2017 roku Kool Things współpracuje z Koei Tecmo Games, japońskim wydawcą gier wideo i komputerowych. Firma zajmie się promocją gry Nioh w wersji na PC, która będzie miała swoją premierę na początku listopada. Działania prowadzone będą w pięciu krajach Europy: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Rosji oraz Polsce.

Przedstawiciele japońskiej siedziby głównej Koei Tecmo Games sami skontaktowali się z Kool Things. Umowa jest wynikiem wygranego konkursu ofert. Agencja, we współpracy z agencją social media – Follow, przeprowadzi kampanię w mediach społecznościowych (Facebook). Zajmie się także działaniami związanymi z influencer marketingiem (liderzy opinii będą promować treści także na innych platformach, takich jak np. Twitter).

Projekt z ramienia w Kool Things prowadzą Maciej Piotrowski (Account Manager) oraz Alek Pakulski (wiceprezes). Agencja ma już doświadczenie w świadczeniu usług PR dla wydawców i deweloperów gier.

Jak dowiedziało się PRoto.pl, do tej pory większość działań promocyjnych na rzecz gier wydawanych przez Koei Tecmo Games w Europie realizował europejski oddział wydawcy z Wielkiej Brytanii. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj