sobota, 2 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarketingowa strategia KFC na Twitterze

Marketingowa strategia KFC na Twitterze

Jak pisze wprost.pl, za działaniem marki KFC na Twitterze może kryć się prawdziwe marketingowe mistrzostwo. Konto, które obserwowane jest przez ponad 1,2 miliona internautów, samo śledzi zaledwie 11 innych profili. Okazuje się, że wybór ten nie jest przypadkowy, na co zwrócił uwagę jeden z użytkowników serwisu społecznościowego – czytamy dalej.

W ubiegłym tygodniu na osi czasu osoby pod nickiem @edfette22 pojawił się post, w którym autor informuje o swoich spostrzeżeniach. Okazuje się, że pięć z 11 profili należy do członkiń dawnego girlsbandu Spice Girls, czyli Victorii Beckham, Melanii Chisholm, Melanii Brown, Geri Halliwell i Emmy Bunton. Pozostałe sześć to wybrani mężczyźni o nazwisku Herb – jak podaje źródło, wśród nich są m.in. dziennikarz Desert News, zawodnik futbolu amerykańskiego czy amerykański trębacz.


Źródło: screen ze strony wprost.pl

Źródło: screen ze strony twitter.com/edgette22

„11 ziół i przypraw. Potrzebuję czasu, by to przetworzyć” – napisał zdumiony internauta (przyprawa – ang. spice, zioło – ang. herb). Jak czytamy na stronie Wprost, reszta użytkowników „dosłownie oszalała” na punkcie teorii, według której chodzi o dodatki używane do dań serwowanych przez KFC. „Niestety wciąż nie wiadomo, o jakie dokładnie zioła i przyprawy chodzi” – czytamy dalej.


Źródło: screen ze strony twitter.com/edgette22

Jak sprawdziło PRoto.pl, odkrywca „tajemnicy” marki zamieścił jeszcze kilka tweetów, prowokując KFC do reakcji. Kilka dni po publikacji pierwszego posta użytkownik podzielił się informacją, że na swoim koncie na platformie LinkedIn otrzymał polecenie swoich umiejętności dotyczących sieci społecznościowych od wirtualnego konta Colonela Harlanda Sandersa (założyciel sieci nie żyje od 1980 roku – przyp. red.), a także zaproszenie do znajomych. „To najdziwniejsza część tego wszystkiego” – skomentował @edfette22.

Zdjęcie główne: screen ze strony twitter.com/kfc

(bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj