Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Kryzys męskości?” – rusza kampania społeczna o mężczyznach w Polsce. „kryzys męskości?” – pod takim tytułem portal internetowy noizz.pl rozpoczął w lutym 2022 roku kampanię społeczną poświęconą sytuacji mężczyzn w polsce. zmiany społeczne powodują, że polscy mężczyźni czują się zagubieni – wskazują organizatorzy. twarzami akcji są m.in. michał żebrowski i sebastian stankiewicz. „kiedyś mężczyzna miał zbudować dom, spłodzić syna i posadzić drzewo jako symbol przedłużenia rodu. teraz mieszkania kupujemy na kredyt lub wynajmujemy. »projekt: dzieci« często kończymy na jednym potomku, bez względu na jego płeć, bądź nie podejmujemy go wcale. drzewa sadzimy z pobudek ekologicznych” – komentuje oliwia bosomtwe, redaktorka naczelna serwisu noizz.pl. podkreśla, że zmieniło się to, kim są i mogą być kobiety, a sprawia, że „często polscy mężczyźni czują się zagubieni”. „tradycyjne wzorce zachowania nie przystają do nowych oczekiwań, a nowe dopiero się kształtują. to starcie tworzy sytuację, którą czasami określa się hasłem »kryzys męskości«. noizz.pl nadaje temu określeniu nowe znaczenie” – przekazuje serwis w komunikacie. na zlecenie portalu noizz.pl agencja badawcza kantar przeprowadziła badanie o kondycji polskich mężczyzn, ich poglądach, oczekiwaniach i potrzebach. jak mówi izabela kiwak, customer insight & research manager w ringier axel springer polska, badanie pokazało, że „wielu mężczyznom ciąży tradycyjny model męskości, oparty na kulcie siły, władzy, osiąganiu sukcesu oraz tłumieniu emocji i swojej wrażliwości”. okazuje się także, że połowa polaków (52 proc. kobiet i 48 proc. mężczyzn) w jakiś sposób nie czuje się akceptowana w społeczeństwie. „dane pokazują, że w tym momencie łączy nas poczucie społecznego wyobcowania, nawet jeśli powody, które za nim stoją, są inne” – zwracają uwagę organizatorzy akcji. w kampanii społecznej biorą udział m.in. artyści tacy jak michał żebrowski czy sebastian stankiewicz oraz dziennikarze noizz.pl: michał bachowski, krzysztof tragarz oraz maciej wernio. elementem akcji jest utworzona na stronie noizz.pl nowa kategoria tematyczna, poświęcona treściom dotyczącym mężczyzn i wyzwań, z jakimi obecnie się mierzą. w spocie mężczyźni zachęcani są do porzucenia stereotypów na temat męskości i życia w zgodzie z własnymi przekonaniami i pragnieniami. zaplanowano także działania skierowane do b2b i b2c. kampania prowadzona będzie m.in. w serwisach należących do ringier axel springer polska, w prasie oraz w mediach społecznościowych – na facebooku, instagramie, tiktoku i youtubie. w ramach akcji opublikowano także reportaż multimedialny. celem kampanii społecznej „kryzys męskości?” jest także zapoczątkowanie dyskusji na temat konieczności zmiany narracji marek w komunikacji skierowanej do mężczyzn. koncepcją i realizacją działań zajęły się dział marketingu i redakcja noizz.pl. za produkcję spotu odpowiadało bomaye film studio (reż. tamara allina, zdjęcia – piotr łukasiak). (mb).
„Kryzys męskości?” – pod takim tytułem portal internetowy NOIZZ.pl rozpoczął w lutym 2022 roku kampanię społeczną poświęconą sytuacji mężczyzn w Polsce. Zmiany społeczne powodują, że polscy mężczyźni czują się zagubieni – wskazują organizatorzy. Twarzami akcji są m.in. Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.
„Kiedyś mężczyzna miał zbudować dom, spłodzić syna i posadzić drzewo jako symbol przedłużenia rodu. Teraz mieszkania kupujemy na kredyt lub wynajmujemy. »Projekt: dzieci« często kończymy na jednym potomku, bez względu na jego płeć, bądź nie podejmujemy go wcale. Drzewa sadzimy z pobudek ekologicznych” – komentuje Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna serwisu NOIZZ.pl. Podkreśla, że zmieniło się to, kim są i mogą być kobiety, a sprawia, że „często polscy mężczyźni czują się zagubieni”. „Tradycyjne wzorce zachowania nie przystają do nowych oczekiwań, a nowe dopiero się kształtują. To starcie tworzy sytuację, którą czasami określa się hasłem »kryzys męskości«. NOIZZ.pl nadaje temu określeniu nowe znaczenie” – przekazuje serwis w komunikacie.
Na zlecenie portalu NOIZZ.pl agencja badawcza Kantar przeprowadziła badanie o kondycji polskich mężczyzn, ich poglądach, oczekiwaniach i potrzebach. Jak mówi Izabela Kiwak, Customer Insight & Research Manager w Ringier Axel Springer Polska, badanie pokazało, że „wielu mężczyznom ciąży tradycyjny model męskości, oparty na kulcie siły, władzy, osiąganiu sukcesu oraz tłumieniu emocji i swojej wrażliwości”.
Okazuje się także, że połowa Polaków (52 proc. kobiet i 48 proc. mężczyzn) w jakiś sposób nie czuje się akceptowana w społeczeństwie. „Dane pokazują, że w tym momencie łączy nas poczucie społecznego wyobcowania, nawet jeśli powody, które za nim stoją, są inne” – zwracają uwagę organizatorzy akcji.
W kampanii społecznej biorą udział m.in. artyści tacy jak Michał Żebrowski czy Sebastian Stankiewicz oraz dziennikarze NOIZZ.pl: Michał Bachowski, Krzysztof Tragarz oraz Maciej Wernio. Elementem akcji jest utworzona na stronie NOIZZ.pl nowa kategoria tematyczna, poświęcona treściom dotyczącym mężczyzn i wyzwań, z jakimi obecnie się mierzą. W spocie mężczyźni zachęcani są do porzucenia stereotypów na temat męskości i życia w zgodzie z własnymi przekonaniami i pragnieniami.
Zaplanowano także działania skierowane do B2B i B2C. Kampania prowadzona będzie m.in. w serwisach należących do Ringier Axel Springer Polska, w prasie oraz w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTubie. W ramach akcji opublikowano także reportaż multimedialny.
Celem kampanii społecznej „Kryzys męskości?” jest także zapoczątkowanie dyskusji na temat konieczności zmiany narracji marek w komunikacji skierowanej do mężczyzn.
Koncepcją i realizacją działań zajęły się dział marketingu i redakcja NOIZZ.pl. Za produkcję spotu odpowiadało Bomaye Film Studio (reż. Tamara Allina, zdjęcia – Piotr Łukasiak). (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Kryzys męskości?” – rusza kampania społeczna o mężczyznach w Polsce. „kryzys męskości?” – pod takim tytułem portal internetowy noizz.pl rozpoczął w lutym 2022 roku kampanię społeczną poświęconą sytuacji mężczyzn w polsce. zmiany społeczne powodują, że polscy mężczyźni czują się zagubieni – wskazują organizatorzy. twarzami akcji są m.in. michał żebrowski i sebastian stankiewicz. „kiedyś mężczyzna miał zbudować dom, spłodzić syna i posadzić drzewo jako symbol przedłużenia rodu. teraz mieszkania kupujemy na kredyt lub wynajmujemy. »projekt: dzieci« często kończymy na jednym potomku, bez względu na jego płeć, bądź nie podejmujemy go wcale. drzewa sadzimy z pobudek ekologicznych” – komentuje oliwia bosomtwe, redaktorka naczelna serwisu noizz.pl. podkreśla, że zmieniło się to, kim są i mogą być kobiety, a sprawia, że „często polscy mężczyźni czują się zagubieni”. „tradycyjne wzorce zachowania nie przystają do nowych oczekiwań, a nowe dopiero się kształtują. to starcie tworzy sytuację, którą czasami określa się hasłem »kryzys męskości«. noizz.pl nadaje temu określeniu nowe znaczenie” – przekazuje serwis w komunikacie. na zlecenie portalu noizz.pl agencja badawcza kantar przeprowadziła badanie o kondycji polskich mężczyzn, ich poglądach, oczekiwaniach i potrzebach. jak mówi izabela kiwak, customer insight & research manager w ringier axel springer polska, badanie pokazało, że „wielu mężczyznom ciąży tradycyjny model męskości, oparty na kulcie siły, władzy, osiąganiu sukcesu oraz tłumieniu emocji i swojej wrażliwości”. okazuje się także, że połowa polaków (52 proc. kobiet i 48 proc. mężczyzn) w jakiś sposób nie czuje się akceptowana w społeczeństwie. „dane pokazują, że w tym momencie łączy nas poczucie społecznego wyobcowania, nawet jeśli powody, które za nim stoją, są inne” – zwracają uwagę organizatorzy akcji. w kampanii społecznej biorą udział m.in. artyści tacy jak michał żebrowski czy sebastian stankiewicz oraz dziennikarze noizz.pl: michał bachowski, krzysztof tragarz oraz maciej wernio. elementem akcji jest utworzona na stronie noizz.pl nowa kategoria tematyczna, poświęcona treściom dotyczącym mężczyzn i wyzwań, z jakimi obecnie się mierzą. w spocie mężczyźni zachęcani są do porzucenia stereotypów na temat męskości i życia w zgodzie z własnymi przekonaniami i pragnieniami. zaplanowano także działania skierowane do b2b i b2c. kampania prowadzona będzie m.in. w serwisach należących do ringier axel springer polska, w prasie oraz w mediach społecznościowych – na facebooku, instagramie, tiktoku i youtubie. w ramach akcji opublikowano także reportaż multimedialny. celem kampanii społecznej „kryzys męskości?” jest także zapoczątkowanie dyskusji na temat konieczności zmiany narracji marek w komunikacji skierowanej do mężczyzn. koncepcją i realizacją działań zajęły się dział marketingu i redakcja noizz.pl. za produkcję spotu odpowiadało bomaye film studio (reż. tamara allina, zdjęcia – piotr łukasiak). (mb).