LoveBrands Relations z okazji pięciolecia sprezentowało sobie reorganizację

dodano: 
11.04.2019
komentarzy: 
0

LoveBrands Relations w piątym roku od swojego powstania przechodzi reorganizację. W strukturze agencji wydzielono pięć działów kompetencyjnych, a zmiany mają ułatwić realizację strategicznych planów wyznaczonych przez zarząd w 2019 roku.

Ich stworzenie wiąże się z rozwojem firmy i zatrudnianiem kolejnych pracowników. Obecnie w agencji na stałe pracuje ok. 15 osób, drugie tyle to współpracownicy.

Zarząd spółki wydzielił pięć działów. Events Strategy & Management zarządzany będzie przez Monikę Wincenciak-Ziembę, Brand & Influencer Marketing ma być kierowany przez Katarzynę Miklaszewską, a Life Science & CSR zajmie się Marta Domańska. LB Relations wyodrębniło również obszar Corporate & Public Affairs – którego szefem został Bartosz Lewicki – i Strategy & Developement, który nadzoruje Joanna Niemiec, główny strateg i wiceprezes agencji.

„Doświadczenia ostatnich pięciu lat pokazały nam, jak ważne jest strategiczne podejście nie tylko do komunikacji korporacyjnej, CSR-u, public affairs czy strategii marki, ale także do obszarów dotąd traktowanych bardziej narzędziowo, jak influencer czy event marketing” – tłumaczy w komunikacie agencji Niemiec.

Firma podaje, że zmiany strukturalne mają jej pomóc w realizacji strategicznych planów, jakie wyznaczył zarząd. LB Relations ma ujawnić je na przełomie kwietnia i maja 2019 roku. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin