.

 

LoveBrands Relations zostało członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

dodano: 
28.06.2019
komentarzy: 
0

26 czerwca 2019 roku LoveBrands Relations dołączyło do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Organizacja obecnie zrzesza 125 firm, które tworzą komunikację marketingową. Do głównych zadań SAR należą promocja i animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku.

„SAR to pierwsze branżowe stowarzyszenie, do którego zdecydowaliśmy się dołączyć w Polsce, bo widzimy, że organizacja ta konsekwentnie rozwija się w obszarze marketingu zintegrowanego. Oczywiście traktujemy przyjęcie nas w jego szeregi jako wyróżnienie i docenienie naszej pracy” – komentuje Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg w agencji.

Agencja informuje, że dzięki członkostwu w SAR będzie mogła uczestniczyć w wymianie know-how i rozwoju branży komunikacyjnej.

„Kilka lat temu zauważyliśmy, że zintegrowanie komunikacji oraz strategiczne podejście jest odpowiednim kierunkiem rozwoju naszego biznesu, dlatego LoveBrands Relations od samego momentu powstania komunikuje się i oferuje usługi z zakresu strategicznej i zintegrowanej komunikacji. Na rynku można zauważyć trend, w którym to agencje PR zaczynają pozycjonować się jako takie. W ten sposób zaznaczają rozszerzenie swoich kompetencji poza PR, na digital, obsługę kanałów social media, event managment, influencer managment, content marketing, produkcje video etc. Terminologia jest różna. Robią to przez zmianę nazwy, rebranding, tworzenie nowych spółek w grupie kapitałowej, czy też wyodrębnienie nowych marek” – dodaje Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu LoveBrands Relations.

W maju 2019 roku firma dołączyła również do międzynarodowej sieci agencji 3AW. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin