.

 

Maciej Deja przechodzi do branży PR

dodano: 
03.11.2023
komentarzy: 
0

Maciej Deja, były dziennikarz Wirtualnej Polski, Fakt24 i Grupy Polska Press, objął stanowisko Senior PR Manager w agencji digitalowej oLIVE media. Zajmie się on m.in. przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej Polskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem „Poland. More than you expected”.

Maciej Deja podjął się współpracy z agencją już w marcu 2023 roku, kiedy zaczął odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii oraz działań PR dla start-upów technologicznych, a także klientów z innych branż. Do jego zadań należy także przygotowanie informacji prasowych, budowanie media relations oraz kontakt z dziennikarzami. Ponadto, od listopada 2023 roku Deja pełni w oLIVE media funkcję Senior PR Managera i zajmuje się prowadzeniem kampanii wizerunkowej „Poland. More than you expected” zleconej przez Polską Organizację Turystyczną. 

Wcześniej Deja pracował dla portali salon24.pl, fakt24.pl oraz Wirtualna Polska, gdzie pełnił rolę m.in. wydawcy strony głównej oraz WP Wiadomości. Swoją karierę dziennikarską rozpoczął w należącej do Polska Press Grupy agencji informacyjnej AIP oraz portalu piłkarskim iGol.pl. Deja jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. (ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin