.

 

Małgorzata Sierpińska z własną agencją Hear You

dodano: 
07.11.2019
komentarzy: 
0

W listopadzie 2019 roku na rynku public relations pojawiła się nowa firma Hear You. Określa się jako studio komunikacji, a jego założycielka, Małgorzata Sierpińska, deklaruje: „Nie ma jednego, uniwersalnego szablonu komunikacyjnego. Chcemy naszym klientom doradzać i pokazywać, jak najlepiej wykorzystać potencjał i przekuć go w sukces. Nie chodzi o to, aby o firmie czy osobie było głośno, ale by usłyszeli o niej wszyscy, na których jej zależy”.

Hear You oferuje doradztwo komunikacyjne zarówno dla firm, jak i dla osób. Agencja opracowuje i realizuje strategie PR, które wykorzystują tradycyjne narzędzia (jak np. relacje z mediami, badania opinii, pozycjonowanie ekspertów w mediach) oraz media społecznościowe i influencer marketing. Proponuje też usługi z zakresu personal brandingu, doradztwa wizerunkowego i szkoleń medialnych.

Agencja ma obecnie klientów z branży FMCG (branża spożywcza i kosmetyczna), nie podaje ich nazw. „W Hear You chciałabym zajmować się także szeroko pojętą kulturą, edukacją, nowymi technologiami, czyli sektorami, w których zdobywałam doświadczenie przez ostatnie kilkanaście lat. Przede wszystkim zamierzam pracować z ludźmi i dla ludzi” – mówi PRoto.pl Sierpińska.

Założycielka agencji ma doświadczenie agencyjne, które zdobywała w Multi Communications (dziś OneMulti) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland. W drugiej firmie spędziła ponad 10 lat; przed odejściem obejmowała stanowisko Head of Technology Practice. W piętnastoletniej karierze zajmowała się m.in. obsługą i pozyskiwaniem klientów, zarządzaniem zespołem i doradztwem strategicznym, a także PR-em produktowym i korporacyjnym dla branży technologicznej. Ma też doświadczenie z zakresu komunikacji kultury, edukacji i FMCG; wśród jej zainteresowań jest też moda, w związku z czym ukończyła Roczną Szkołę Kreowania Wizerunku.

We własnej firmie odpowiada za pozyskiwanie klientów i nadzorowanie projektów. W zależności od potrzeb współpracuje m.in. z graficzką, specjalistką od mediów społecznościowych i ekspertem od komunikacji B2B. Stałego zespołu Hear You jeszcze nie ma, Sierpińska zakłada, że pierwsze rekrutacje przeprowadzi w pierwszym kwartale 2020 roku. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin