Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Managerowie z Poczty Polskiej tworzą nowe studio contentowe Metascope Creative. maciej pichlak, dotychczasowy dyrektor marketingu poczty polskiej , i joanna dmochowska, dyrektorka biura rozwoju produktu, poinformowali, że wraz z końcem czerwca 2025 roku odchodzą z instytucji. od lipca będą oni działali w strukturach diverger polska, firmy doradczej specjalizującej się w marketingu strategicznym. zajmą się rozwijaniem nowego studia contentowego metascope creative wykorzystującego do produkcji treści nowoczesne technologie, w tym ai. na ten moment nie wiadomo, kto obejmie stanowisko dyrektora marketingu poczty polskiej. do 30 czerwca 2025 roku maciej pichlak i joanna dmochowska będą w dalszym ciągu realizowali działania na rzecz instytucji. „projekt transformacji wciąż trwa i możliwe, że będzie to okazja do wdrożenia nowej struktury organizacyjnej. pozostajemy do dyspozycji zarządu poczty, by zapewnić płynne przekazanie obowiązków” – informują. 1 lipca 2025 roku obejmą oni nowe stanowiska w zarządzie diverger polska. pichlak, który do tej pory był członkiem zarządu, zostanie prezesem zarządu diverger polska i dyrektorem zarządzającym (ceo) metascope creative, a dmochowska będzie członkinią zarządu oraz obejmie stanowisko chief growth officera. w tych rolach będą odpowiadali za nowy projekt metascope creative, który rozwijany będzie w ramach diverger polska. jak przekazują, „to studio produkcji contentu dla marek, które chcą działać szybciej, mądrzej i bez zbędnych warstw”. zespół stojący za metascope proponuje nowy model produkcji treści – audio, foto i wideo – oparty na zaawansowanej technologii ai, cyfrowych klonach aktorów oraz silnikach typu unreal engine. jak przekazują twórcy projektu, metascope creative powstało z „realnej frustracji i potrzeby, by wreszcie tworzyć marketing w rytmie, w jakim naprawdę działa rynek”. „czujemy, że dziś czas na marketing, który wreszcie korzysta z możliwości jakie daje technologia ai. nie dla atencji, ale dla skuteczności” – wyjaśnia maciej pichlak. „nie interesuje nas chwalenie się, że »to pierwsza reklama w polsce stworzona z pomocą ai«. dla nas to tak naturalny etap rozwoju, jak kiedyś przejście z taśmy filmowej na kamerę cyfrową. narzędzia się zmieniają, ale cel pozostaje ten sam: content, który naprawdę działa” – dodaje joanna dmochowska. sama marka metascope działa nieprzerwanie od 2015 roku, początkowo jako studio wspierające artystów i wytwórnie głównie w usa. studio contentowe metascope creative oficjalnie rozpocznie działalność 1 lipca 2025 roku, jednak – jak przekazują twórcy projektu – już teraz prowadzony jest wstępny dialog z klientami. zaprezentowano także pierwszy przykład realizacji metascope creative. maciej pichlak, zapytany o wyzwania prawne w obszarze wykorzystania nowoczesnych technologii do produkcji treści w nowym studiu contentowym, przekazał redakcji proto.pl, że jest to kwestia traktowana w zespole metascope creative priorytetowo. „metascope wywodzi się z branży muzycznej, dlatego kwestie własności intelektualnej i etycznego wykorzystania technologii traktujemy z najwyższą powagą. pracując z cyfrowymi klonami, silnikiem unreal engine czy generatywnym ai, zawsze zabezpieczamy prawa do wizerunku aktorów, głosu i treści – zarówno po stronie twórców, jak i marek. często łączymy różne techniki, np. cały czas udźwiękowiamy content ze wsparciem prawdziwych lektorów” – mówi pichlak. „nie pracujemy w szarej strefie »deepfake’ów« – nasz model działania oparty jest na pełnej transparentności, licencjonowaniu oraz zgodności z obowiązującym prawem. przygotowujemy autorskie projekty w oparciu o tradycyjne narzędzia kreacji. wierzymy, że to technologia może służyć twórcom – nie odwrotnie” – wyjaśnia. maciej pichlak i joanna dmochowska to menedżerowie z wieloletnim stażem. maciej pichlak ma blisko 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego. wcześniej był szefem marketingu marketingu m.in. w nest banku i semilac, oraz obejmował stanowiska menedżerskie w działach marketingu carlsberga, lotte wedel, unilevera i danone. joanna dmochowska zarządzała markami konsumenckimi w carlsberg polska, odpowiadając m.in. za rozwój takich marek jak somersby czy harnaś. w poczcie polskiej nadzorowała wdrażanie nowych produktów oraz transformację oferty produktowej. (kn).
Maciej Pichlak, dotychczasowy dyrektor marketingu Poczty Polskiej, i Joanna Dmochowska, dyrektorka biura rozwoju produktu, poinformowali, że wraz z końcem czerwca 2025 roku odchodzą z instytucji. Od lipca będą oni działali w strukturach Diverger Polska, firmy doradczej specjalizującej się w marketingu strategicznym. Zajmą się rozwijaniem nowego studia contentowego Metascope Creative wykorzystującego do produkcji treści nowoczesne technologie, w tym AI.
Na ten moment nie wiadomo, kto obejmie stanowisko dyrektora marketingu Poczty Polskiej. Do 30 czerwca 2025 roku Maciej Pichlak i Joanna Dmochowska będą w dalszym ciągu realizowali działania na rzecz instytucji. „Projekt transformacji wciąż trwa i możliwe, że będzie to okazja do wdrożenia nowej struktury organizacyjnej. Pozostajemy do dyspozycji zarządu Poczty, by zapewnić płynne przekazanie obowiązków” – informują.
1 lipca 2025 roku obejmą oni nowe stanowiska w zarządzie Diverger Polska. Pichlak, który do tej pory był członkiem zarządu, zostanie prezesem zarządu Diverger Polska i dyrektorem zarządzającym (CEO) Metascope Creative, a Dmochowska będzie członkinią zarządu oraz obejmie stanowisko Chief Growth Officera.
W tych rolach będą odpowiadali za nowy projekt Metascope Creative, który rozwijany będzie w ramach Diverger Polska. Jak przekazują, „to studio produkcji contentu dla marek, które chcą działać szybciej, mądrzej i bez zbędnych warstw”. Zespół stojący za Metascope proponuje nowy model produkcji treści – audio, foto i wideo – oparty na zaawansowanej technologii AI, cyfrowych klonach aktorów oraz silnikach typu Unreal Engine.
Jak przekazują twórcy projektu, Metascope Creative powstało z „realnej frustracji i potrzeby, by wreszcie tworzyć marketing w rytmie, w jakim naprawdę działa rynek”. „Czujemy, że dziś czas na marketing, który wreszcie korzysta z możliwości jakie daje technologia AI. Nie dla atencji, ale dla skuteczności” – wyjaśnia Maciej Pichlak. „Nie interesuje nas chwalenie się, że »to pierwsza reklama w Polsce stworzona z pomocą AI«. Dla nas to tak naturalny etap rozwoju, jak kiedyś przejście z taśmy filmowej na kamerę cyfrową. Narzędzia się zmieniają, ale cel pozostaje ten sam: content, który naprawdę działa” – dodaje Joanna Dmochowska.
Sama marka Metascope działa nieprzerwanie od 2015 roku, początkowo jako studio wspierające artystów i wytwórnie głównie w USA. Studio contentowe Metascope Creative oficjalnie rozpocznie działalność 1 lipca 2025 roku, jednak – jak przekazują twórcy projektu – już teraz prowadzony jest wstępny dialog z klientami.
Zaprezentowano także pierwszy przykład realizacji Metascope Creative.
Maciej Pichlak, zapytany o wyzwania prawnew obszarze wykorzystania nowoczesnych technologii do produkcji treści w nowym studiu contentowym, przekazał redakcji PRoto.pl, że jest to kwestia traktowana w zespole Metascope Creative priorytetowo. „Metascope wywodzi się z branży muzycznej, dlatego kwestie własności intelektualnej i etycznego wykorzystania technologii traktujemy z najwyższą powagą. Pracując z cyfrowymi klonami, silnikiem Unreal Engine czy generatywnym AI, zawsze zabezpieczamy prawa do wizerunku aktorów, głosu i treści – zarówno po stronie twórców, jak i marek. Często łączymy różne techniki, np. cały czas udźwiękowiamy content ze wsparciem prawdziwych lektorów” – mówi Pichlak. „Nie pracujemy w szarej strefie »deepfake’ów« – nasz model działania oparty jest na pełnej transparentności, licencjonowaniu oraz zgodności z obowiązującym prawem. Przygotowujemy autorskie projekty w oparciu o tradycyjne narzędzia kreacji. Wierzymy, że to technologia może służyć twórcom – nie odwrotnie” – wyjaśnia.
Maciej Pichlak i Joanna Dmochowska to menedżerowie z wieloletnim stażem. Maciej Pichlak ma blisko 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego. Wcześniej był szefem marketingu marketingu m.in. w Nest Banku i Semilac, oraz obejmował stanowiska menedżerskie w działach marketingu Carlsberga, Lotte Wedel, Unilevera i Danone. Joanna Dmochowska zarządzała markami konsumenckimi w Carlsberg Polska, odpowiadając m.in. za rozwój takich marek jak Somersby czy Harnaś. W Poczcie Polskiej nadzorowała wdrażanie nowych produktów oraz transformację oferty produktowej. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Managerowie z Poczty Polskiej tworzą nowe studio contentowe Metascope Creative. maciej pichlak, dotychczasowy dyrektor marketingu poczty polskiej , i joanna dmochowska, dyrektorka biura rozwoju produktu, poinformowali, że wraz z końcem czerwca 2025 roku odchodzą z instytucji. od lipca będą oni działali w strukturach diverger polska, firmy doradczej specjalizującej się w marketingu strategicznym. zajmą się rozwijaniem nowego studia contentowego metascope creative wykorzystującego do produkcji treści nowoczesne technologie, w tym ai. na ten moment nie wiadomo, kto obejmie stanowisko dyrektora marketingu poczty polskiej. do 30 czerwca 2025 roku maciej pichlak i joanna dmochowska będą w dalszym ciągu realizowali działania na rzecz instytucji. „projekt transformacji wciąż trwa i możliwe, że będzie to okazja do wdrożenia nowej struktury organizacyjnej. pozostajemy do dyspozycji zarządu poczty, by zapewnić płynne przekazanie obowiązków” – informują. 1 lipca 2025 roku obejmą oni nowe stanowiska w zarządzie diverger polska. pichlak, który do tej pory był członkiem zarządu, zostanie prezesem zarządu diverger polska i dyrektorem zarządzającym (ceo) metascope creative, a dmochowska będzie członkinią zarządu oraz obejmie stanowisko chief growth officera. w tych rolach będą odpowiadali za nowy projekt metascope creative, który rozwijany będzie w ramach diverger polska. jak przekazują, „to studio produkcji contentu dla marek, które chcą działać szybciej, mądrzej i bez zbędnych warstw”. zespół stojący za metascope proponuje nowy model produkcji treści – audio, foto i wideo – oparty na zaawansowanej technologii ai, cyfrowych klonach aktorów oraz silnikach typu unreal engine. jak przekazują twórcy projektu, metascope creative powstało z „realnej frustracji i potrzeby, by wreszcie tworzyć marketing w rytmie, w jakim naprawdę działa rynek”. „czujemy, że dziś czas na marketing, który wreszcie korzysta z możliwości jakie daje technologia ai. nie dla atencji, ale dla skuteczności” – wyjaśnia maciej pichlak. „nie interesuje nas chwalenie się, że »to pierwsza reklama w polsce stworzona z pomocą ai«. dla nas to tak naturalny etap rozwoju, jak kiedyś przejście z taśmy filmowej na kamerę cyfrową. narzędzia się zmieniają, ale cel pozostaje ten sam: content, który naprawdę działa” – dodaje joanna dmochowska. sama marka metascope działa nieprzerwanie od 2015 roku, początkowo jako studio wspierające artystów i wytwórnie głównie w usa. studio contentowe metascope creative oficjalnie rozpocznie działalność 1 lipca 2025 roku, jednak – jak przekazują twórcy projektu – już teraz prowadzony jest wstępny dialog z klientami. zaprezentowano także pierwszy przykład realizacji metascope creative. maciej pichlak, zapytany o wyzwania prawne w obszarze wykorzystania nowoczesnych technologii do produkcji treści w nowym studiu contentowym, przekazał redakcji proto.pl, że jest to kwestia traktowana w zespole metascope creative priorytetowo. „metascope wywodzi się z branży muzycznej, dlatego kwestie własności intelektualnej i etycznego wykorzystania technologii traktujemy z najwyższą powagą. pracując z cyfrowymi klonami, silnikiem unreal engine czy generatywnym ai, zawsze zabezpieczamy prawa do wizerunku aktorów, głosu i treści – zarówno po stronie twórców, jak i marek. często łączymy różne techniki, np. cały czas udźwiękowiamy content ze wsparciem prawdziwych lektorów” – mówi pichlak. „nie pracujemy w szarej strefie »deepfake’ów« – nasz model działania oparty jest na pełnej transparentności, licencjonowaniu oraz zgodności z obowiązującym prawem. przygotowujemy autorskie projekty w oparciu o tradycyjne narzędzia kreacji. wierzymy, że to technologia może służyć twórcom – nie odwrotnie” – wyjaśnia. maciej pichlak i joanna dmochowska to menedżerowie z wieloletnim stażem. maciej pichlak ma blisko 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego. wcześniej był szefem marketingu marketingu m.in. w nest banku i semilac, oraz obejmował stanowiska menedżerskie w działach marketingu carlsberga, lotte wedel, unilevera i danone. joanna dmochowska zarządzała markami konsumenckimi w carlsberg polska, odpowiadając m.in. za rozwój takich marek jak somersby czy harnaś. w poczcie polskiej nadzorowała wdrażanie nowych produktów oraz transformację oferty produktowej. (kn).