Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
#MAPdlaPolaków – kampania w obliczu zagrożenia koronawirusem. w trosce o bezpieczeństwo polaków w walce z covid-19 ministerstwo aktywów państwowych we współpracy z agencją coolcompany, w drugiej połowie marca 2020 roku zorganizowało kampanię #mapdlapolaków. w prostych hasłach uzupełnionych o piktogramy map edukuje i przypomina społeczeństwu, jakie działania prewencyjnie mogą uchronić przed rozprzestrzenianiem się choroby. sloganami akcji są: „zostań w domu”, „pomagaj seniorom i niepełnosprawnym”, „często myj ręce”, „kupuj online”. celem kampanii jest wzmocnienie zasięgów przekazów podawanych społeczeństwu poza mediami społecznościowymi i portalami informacyjnymi. do tej realizacji wykorzystano 20 tys. bezpłatnie udostępnionych ekranów lcd sieci screen network z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi, umożliwiającymi szybką reakcję i bezzwłoczną publikację komunikatów dostosowanych do kryzysowej i gwałtownie zmieniającej się sytuacji. ekrany w ramach #mapdlapolaków są dostępne na ulicach polskich miast. czytaj też: minister zdrowia „profesjonalny i merytoryczny”, są jednak niedociągnięcia. eksperci o komunikacji państwa w czasie pandemii. „wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. w obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. obecne działania tych przedsiębiorstw to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego” – mówi jacek sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych. agnieszka godlewska, prezes screen network, dodaje: „w obliczu tak dużego zagrożenia nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i edukacyjnych społeczeństwa w zakresie zdrowia publicznego. w obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu”. akcja edukacyjna jest dopełnieniem realizacji zadań spółek skarbu państwa – wszystkie ich działania strategiczne na rzecz społeczeństwa będą oznaczane w mediach społecznościowych hashtagiem #mapdlapolaków. (kd).
W trosce o bezpieczeństwo Polaków w walce z COVID-19 Ministerstwo Aktywów Państwowych we współpracy z agencją CoolCompany, w drugiej połowie marca 2020 roku zorganizowało kampanię #MAPdlaPolaków. W prostych hasłach uzupełnionych o piktogramy MAP edukuje i przypomina społeczeństwu, jakie działania prewencyjnie mogą uchronić przed rozprzestrzenianiem się choroby.
Sloganami akcji są: „zostań w domu”, „pomagaj seniorom i niepełnosprawnym”, „często myj ręce”, „kupuj online”. Celem kampanii jest wzmocnienie zasięgów przekazów podawanych społeczeństwu poza mediami społecznościowymi i portalami informacyjnymi. Do tej realizacji wykorzystano 20 tys. bezpłatnie udostępnionych ekranów LCD sieci Screen Network z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi, umożliwiającymi szybką reakcję i bezzwłoczną publikację komunikatów dostosowanych do kryzysowej i gwałtownie zmieniającej się sytuacji. Ekrany w ramach #MAPdlaPolaków są dostępne na ulicach polskich miast.
Czytaj też: Minister zdrowia „profesjonalny i merytoryczny”, są jednak niedociągnięcia. Eksperci o komunikacji państwa w czasie pandemii
„Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego” – mówi Jacek Sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych.
Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network, dodaje: „W obliczu tak dużego zagrożenia nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i edukacyjnych społeczeństwa w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu”.
Akcja edukacyjna jest dopełnieniem realizacji zadań spółek skarbu państwa – wszystkie ich działania strategiczne na rzecz społeczeństwa będą oznaczane w mediach społecznościowych hashtagiem #MAPdlaPolaków. (kd)