Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Mateusz Gessler dla BelVity. z początkiem stycznia 2019 roku ambasadorem marki ciastek belvita, należącej do koncernu mondelez polska, został restaurator i juror programu „masterchef junior” mateusz gessler, który będzie promował nową kampanię firmy pod hasłem „śniadania, że u la la”. umowę na wykorzystanie wizerunku ambasadora podpisano na rok. w informacji prasowej dotyczącej współpracy czytamy, że wybór nowego ambasadora nie był przypadkowy: „ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu »masterchef junior«, mateusz gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we francji, gdzie poznał rożne kulinarne trendy”. komunikacja akcji i przygotowane materiały promocyjne mają nawiązywać właśnie do francji, miejsca, gdzie – jak czytamy w informacji prasowej – „ceni się pyszne śniadania”. jednym z elementów promocyjnych kampanii jest loteria konsumencka promowana hasłem kampanii, w której wykorzystano wizerunek mateusza gesslera. postać nowego ambasadora pojawia się tylko w przestrzeni digitalowej (m.in. na banerach reklamowych, stronach internetowych czy w mediach społecznościowych), która jest głównym kanałem komunikacji akcji. w ramach współpracy powstał także dziesięciosekundowy spot internetowy z wykorzystaniem wizerunku, głosu i podpisu mateusza gesslera, skrócona wersja filmu przeznaczona do dystrybucji w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa nawiązująca do akcji „śniadania, że u la la”. działania pr związane z kampanią prowadzi big picture, natomiast obsługę mediów społecznościowych powierzono agencji isobar. za kreację odpowiada iq marketing, z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy mindshare. (bm).
Z początkiem stycznia 2019 roku ambasadorem marki ciastek BelVita, należącej do koncernu Mondelez Polska, został restaurator i juror programu „MasterChef Junior” Mateusz Gessler, który będzie promował nową kampanię firmy pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Umowę na wykorzystanie wizerunku ambasadora podpisano na rok.
W informacji prasowej dotyczącej współpracy czytamy, że wybór nowego ambasadora nie był przypadkowy: „ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu »MasterChef Junior«, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, gdzie poznał rożne kulinarne trendy”. Komunikacja akcji i przygotowane materiały promocyjne mają nawiązywać właśnie do Francji, miejsca, gdzie – jak czytamy w informacji prasowej – „ceni się pyszne śniadania”.
Jednym z elementów promocyjnych kampanii jest loteria konsumencka promowana hasłem kampanii, w której wykorzystano wizerunek Mateusza Gesslera. Postać nowego ambasadora pojawia się tylko w przestrzeni digitalowej (m.in. na banerach reklamowych, stronach internetowych czy w mediach społecznościowych), która jest głównym kanałem komunikacji akcji.
W ramach współpracy powstał także dziesięciosekundowy spot internetowy z wykorzystaniem wizerunku, głosu i podpisu Mateusza Gesslera, skrócona wersja filmu przeznaczona do dystrybucji w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa nawiązująca do akcji „Śniadania, że u la la”.
Działania PR związane z kampanią prowadzi Big Picture, natomiast obsługę mediów społecznościowych powierzono agencji Isobar. Za kreację odpowiada IQ Marketing, z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. (bm)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Mateusz Gessler dla BelVity. z początkiem stycznia 2019 roku ambasadorem marki ciastek belvita, należącej do koncernu mondelez polska, został restaurator i juror programu „masterchef junior” mateusz gessler, który będzie promował nową kampanię firmy pod hasłem „śniadania, że u la la”. umowę na wykorzystanie wizerunku ambasadora podpisano na rok. w informacji prasowej dotyczącej współpracy czytamy, że wybór nowego ambasadora nie był przypadkowy: „ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu »masterchef junior«, mateusz gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we francji, gdzie poznał rożne kulinarne trendy”. komunikacja akcji i przygotowane materiały promocyjne mają nawiązywać właśnie do francji, miejsca, gdzie – jak czytamy w informacji prasowej – „ceni się pyszne śniadania”. jednym z elementów promocyjnych kampanii jest loteria konsumencka promowana hasłem kampanii, w której wykorzystano wizerunek mateusza gesslera. postać nowego ambasadora pojawia się tylko w przestrzeni digitalowej (m.in. na banerach reklamowych, stronach internetowych czy w mediach społecznościowych), która jest głównym kanałem komunikacji akcji. w ramach współpracy powstał także dziesięciosekundowy spot internetowy z wykorzystaniem wizerunku, głosu i podpisu mateusza gesslera, skrócona wersja filmu przeznaczona do dystrybucji w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa nawiązująca do akcji „śniadania, że u la la”. działania pr związane z kampanią prowadzi big picture, natomiast obsługę mediów społecznościowych powierzono agencji isobar. za kreację odpowiada iq marketing, z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy mindshare. (bm).