Ambasadorzy marek: Mateusz Gessler dla BelVity

dodano: 
04.01.2019
komentarzy: 
0

Z początkiem stycznia 2019 roku ambasadorem marki ciastek BelVita, należącej do koncernu Mondelez Polska, został restaurator i juror programu „MasterChef Junior” Mateusz Gessler, który będzie promował nową kampanię firmy pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Umowę na wykorzystanie wizerunku ambasadora podpisano na rok.

W informacji prasowej dotyczącej współpracy czytamy, że wybór nowego ambasadora nie był przypadkowy: „ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu »MasterChef Junior«, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, gdzie poznał rożne kulinarne trendy”. Komunikacja akcji i przygotowane materiały promocyjne mają nawiązywać właśnie do Francji, miejsca, gdzie – jak czytamy w informacji prasowej – „ceni się pyszne śniadania”.

Jednym z elementów promocyjnych kampanii jest loteria konsumencka promowana hasłem kampanii, w której wykorzystano wizerunek Mateusza Gesslera. Postać nowego ambasadora pojawia się tylko w przestrzeni digitalowej (m.in. na banerach reklamowych, stronach internetowych czy w mediach społecznościowych), która jest głównym kanałem komunikacji akcji.

W ramach współpracy powstał także dziesięciosekundowy spot internetowy z wykorzystaniem wizerunku, głosu i podpisu Mateusza Gesslera, skrócona wersja filmu przeznaczona do dystrybucji w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa nawiązująca do akcji „Śniadania, że u la la”.

Działania PR związane z kampanią prowadzi Big Picture, natomiast obsługę mediów społecznościowych powierzono agencji Isobar. Za kreację odpowiada IQ Marketing, z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. (bm)

Źródło:

Zdjęcie główne: youtube.com/ Belvita Polska
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin