.

 

mPay wybiera Partner of Promotion

dodano: 
03.04.2024
komentarzy: 
0

mPay – polski dostawca rozwiązań z obszaru mobilnych płatności – rozpoczął współpracę z Partner of Promotion.

Od początku marca 2024 roku agencja zajmuje się realizacją kompleksowych działań komunikacyjnych marki mPay. Do zadań Partner of Promotion należą m.in. prowadzenie biura prasowego, realizacja działań niestandardowych, doradztwo w obszarze komunikacji kryzysowej oraz działania w mediach społecznościowych.

Agencja zajmie się także komunikacją medialną najnowszej kampanii mPay „Płatności Fair-Play”, której twarzą został Jakub Błaszczykowski, były piłkarz, a obecnie biznesmen i inwestor.

Po stronie Partner of Promotion działaniami dla klienta kieruje Paweł Czermak, Group Account Director, a osobą z jego zespołu wyznaczoną do obsługi mPay został Rafał Roguski, Senior Account Executive.

Współpraca jest efektem rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin