Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ostatni moment na głosowanie w konkursie AD WO/MAN Roku 2024. tylko do 7 marcia 2025 roku można oddać głos w xiii odsłonie konkursu ad wo/man roku 2024. w tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji pr oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosują na kandydatów z pięciu list w kategoriach: agencje mediowe, agencje reklamowe, studia produkcyjne, agencje pr oraz young. tytuł ad wo/man roku jest przyznawany za sukces w biznesie reklamowym lub pr, nowatorstwo i kreatywność, a także promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w pr. ponadstuosobowe grono ekspertów wskazało kandydatów do nominacji w każdej z pięciu kategorii. to właśnie spośród tych wskazań redakcja magazynu „press”, organizatora konkursu, wyłoniła nominowanych. firmy uprawnione do głosowania mogą oddać głos, wypełniając formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie. do grona nominowanych należą:. kategoria agencje pr:. tomasz alberski – managing partner k+group. dorota bieniek – prezeska lovebrands group. zofia bugajna-kasdepke – prezeska sec newgate cee. paweł trochimiuk – prezes the partners. katarzyna życińska – ceo 38content communication. kategoria agencje reklamowe:. wojciech borowski – group ceo mccann poland. dawid kaźmierczak – founder & cco polot. małgorzata majcher – chief strategy & innovation officer ddb warszawa. lena stryjewska – managing director 2012 agency. maciej twardowski – chief creative officer ogilvy poland. kategoria agencje mediowe:. magda kolenkiewicz – dyrektorka generalna starcom. joanna okła – ceo essencemediacom. michał strzałkowski – business development director mediahub. beata szcześniak – general manager spark foundry. kamil wiszowaty – ceo group one media. kategoria studia produkcyjne:. tomasz dławichowski – partner zarządzający timecode film production. magdalena garska – ceo xantus tv. justyna górniak – ceo papaya films. konrad mikołajczyk – head of production/vice ceo film produkcja. sławomir richert – dyrektor zarządzający, creative producent, partner warsaw production team. kategoria young:. patrycja czapelska – operations manager drum. szymon dziewięcki – project manager sec newgate cee. aleksandra karkosa – producer & production manager f25 production house. filip kniej – creative director / co-founder cukier. wiktoria wójcik – co-founder / cmo instreamly. podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla ad marketera roku. jedna z nominowanych osób otrzyma także tytuł dyrektor/ka komunikacji roku 2024. regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na adwoman.press.pl. laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w centrum kreatywności targowa w warszawie. proto.pl jest patronem medialnym konkursu. mecenas: tvn mediapartner kategorii agencje mediowe: amspartner kategorii agencje pr: imm partnerzy gali: centrum kreatywności targowa, cheese film, cocosound, f25 production house, czysta odwagapozostali patroni medialni: marketer+.
Tylko do 7 marcia 2025 roku można oddać głos w XIII odsłonie konkursu AD WO/MAN Roku 2024. W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosują na kandydatów z pięciu list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.
Tytuł AD WO/MAN Roku jest przyznawany za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, a także promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR. Ponadstuosobowe grono ekspertów wskazało kandydatów do nominacji w każdej z pięciu kategorii. To właśnie spośród tych wskazań redakcja magazynu „Press”, organizatora konkursu, wyłoniła nominowanych.
Firmy uprawnione do głosowania mogą oddać głos, wypełniając formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie.
Do grona nominowanych należą:
Kategoria Agencje PR:
- Tomasz Alberski – Managing Partner K+Group
- Dorota Bieniek – prezeska LoveBrands Group
- Zofia Bugajna-Kasdepke – prezeska SEC Newgate CEE
- Paweł Trochimiuk – prezes The Partners
- Katarzyna Życińska – CEO 38Content Communication
Kategoria Agencje reklamowe:
- Wojciech Borowski – Group CEO McCann Poland
- Dawid Kaźmierczak – Founder & CCO Polot
- Małgorzata Majcher – Chief Strategy & Innovation Officer DDB Warszawa
- Lena Stryjewska – Managing Director 2012 Agency
- Maciej Twardowski – Chief Creative Officer Ogilvy Poland
Kategoria Agencje mediowe:
- Magda Kolenkiewicz – dyrektorka generalna Starcom
- Joanna Okła – CEO EssenceMediacom
- Michał Strzałkowski – Business Development Director Mediahub
- Beata Szcześniak – General Manager Spark Foundry
- Kamil Wiszowaty – CEO Group One Media
Kategoria Studia produkcyjne:
- Tomasz Dławichowski – partner zarządzający Timecode Film Production
- Magdalena Garska – CEO Xantus TV
- Justyna Górniak – CEO Papaya Films
- Konrad Mikołajczyk – Head of Production/Vice CEO Film Produkcja
- Sławomir Richert – dyrektor zarządzający, Creative Producent, partner Warsaw Production Team
Kategoria Young:
- Patrycja Czapelska – Operations Manager DRUM
- Szymon Dziewięcki – Project Manager SEC Newgate CEE
- Aleksandra Karkosa – Producer & Production Manager F25 Production House
- Filip Kniej – Creative Director / Co-founder Cukier
- Wiktoria Wójcik – Co-founder / CMO inStreamly
Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Jedna z nominowanych osób otrzyma także tytuł Dyrektor/ka Komunikacji Roku 2024.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl.
Laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Pozostali patroni medialni: Marketer+