niedziela, 23 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaZnamy jury w konkursie AD WO/MAN Roku 2024

Znamy jury w konkursie AD WO/MAN Roku 2024

Ogłoszono skład jury w konkursie AD WO/MAN Roku 2024, którego organizatorem jest „Press”. Podczas tegorocznej edycji konkursu, oprócz tradycyjnych nagród w plebiscycie na najlepszych profesjonalistów w branży, zostanie nagrodzony AD Marketer Roku oraz Dyrektor Komunikacji Roku. 7 marca 2025 roku mija termin głosowania na kandydatki i kandydatów do zdobycia tytułu AD WO/MAN.

Zagłosuj jeszcze tylko dziś: adwoman.press.pl/glosowanie

Tytuł AD WO/MAN Roku jest przyznawany za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, a także promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR. Laureaci zostaną wyłonieni w dwóch etapach. W pierwszym firmy uprawnione do głosowania w konkursie – wśród których znajdą się agencje reklamowe i mediowe, agencje PR, studia produkcyjne i studia dźwiękowe – wskażą osoby zasługujące ich zdaniem na ten tytuł. Drugi etap stanowiły będą obrady jury.

AD Marketera Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:

• Krzysztof Mocek – CEO Dentsu Creative CEE
• Marcin Gaworski – prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
• Elżbieta Gorajewska – dyrektorka Polskiej Organizacji Reklamowej – local WFA, consultant, media & advertising research expert, mentor
• Jerzy Minorczyk – dyrektor generalny IAA Polska
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza „Press” – przewodnicząca jury
• Marcin Pery – prezes Gemius SA
• Arleta Robinson – prezeska zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W tegorocznym konkursie po raz pierwszy jury wyłoni też Dyrektorkę/Dyrektora Komunikacji Roku. Tytuł zostanie przyznany osobie, która wykazała się kreatywnością i skutecznością, a przy tym jej działania w zakresie komunikacji można było określić jako odpowiedzialne i etyczne.

W pierwszym etapie do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszeni zostali szefowie komunikacji 500 marek, które znalazły się w najnowszym zestawieniu „TOP Marka” realizowanym przez magazyn „Press”. Ekspertki i eksperci mogli wskazać od jednego do trzech nazwisk wraz z uzasadnieniem wyboru. Osoby z największą liczbą głosów przejdą do drugiego etapu, w którym kandydatów do finału wybierze jury.

Dyrektora/kę Komunikacji Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:

• Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów
• Urszula Jóźwiak – prezeska Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego, dyrektorka Instytutu ESG
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza „Press” – przewodnicząca jury
• Bartłomiej Rajchert – prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations
• Agata Zeman – wiceprezeska zarządu Związku Firm Public Relations

Laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

Regulamin konkursu dostępny jest na adwoman.press.pl.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Pozostali patroni medialni: Marketer+

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj