Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Znamy jury w konkursie AD WO/MAN Roku 2024. ogłoszono skład jury w konkursie ad wo/man roku 2024, którego organizatorem jest „press”. podczas tegorocznej edycji konkursu, oprócz tradycyjnych nagród w plebiscycie na najlepszych profesjonalistów w branży, zostanie nagrodzony ad marketer roku oraz dyrektor komunikacji roku. 7 marca 2025 roku mija termin głosowania na kandydatki i kandydatów do zdobycia tytułu ad wo/man. zagłosuj jeszcze tylko dziś: adwoman.press.pl/glosowanie. tytuł ad wo/man roku jest przyznawany za sukces w biznesie reklamowym lub pr, nowatorstwo i kreatywność, a także promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w pr. laureaci zostaną wyłonieni w dwóch etapach. w pierwszym firmy uprawnione do głosowania w konkursie – wśród których znajdą się agencje reklamowe i mediowe, agencje pr, studia produkcyjne i studia dźwiękowe – wskażą osoby zasługujące ich zdaniem na ten tytuł. drugi etap stanowiły będą obrady jury. ad marketera roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:. • krzysztof mocek – ceo dentsu creative cee• marcin gaworski – prezes stowarzyszenia komunikacji marketingowej sar• elżbieta gorajewska – dyrektorka polskiej organizacji reklamowej – local wfa, consultant, media & advertising research expert, mentor• jerzy minorczyk – dyrektor generalny iaa polska• weronika mirowska – dyrektorka wydawnicza „press” – przewodnicząca jury• marcin pery – prezes gemius sa• arleta robinson – prezeska zarządu stowarzyszenia producentów reklamowych. w tegorocznym konkursie po raz pierwszy jury wyłoni też dyrektorkę/dyrektora komunikacji roku. tytuł zostanie przyznany osobie, która wykazała się kreatywnością i skutecznością, a przy tym jej działania w zakresie komunikacji można było określić jako odpowiedzialne i etyczne. w pierwszym etapie do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszeni zostali szefowie komunikacji 500 marek, które znalazły się w najnowszym zestawieniu „top marka” realizowanym przez magazyn „press”. ekspertki i eksperci mogli wskazać od jednego do trzech nazwisk wraz z uzasadnieniem wyboru. osoby z największą liczbą głosów przejdą do drugiego etapu, w którym kandydatów do finału wybierze jury. dyrektora/kę komunikacji roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:. • sebastian bykowski – wiceprezes zarządu instytutu monitorowania mediów • urszula jóźwiak – prezeska fundacji im. xbw ignacego krasickiego, dyrektorka instytutu esg• weronika mirowska – dyrektorka wydawnicza „press” – przewodnicząca jury• bartłomiej rajchert – prezes zarządu stowarzyszenia agencji public relations• agata zeman – wiceprezeska zarządu związku firm public relations. laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w centrum kreatywności targowa w warszawie. regulamin konkursu dostępny jest na adwoman.press.pl. proto.pl jest patronem medialnym konkursu. mecenas: tvn mediapartner kategorii agencje mediowe: amspartner kategorii agencje pr: imm partnerzy gali: centrum kreatywności targowa, cheese film, cocosound, f25 production house, czysta odwagapozostali patroni medialni: marketer+.
Ogłoszono skład jury w konkursie AD WO/MAN Roku 2024, którego organizatorem jest „Press”. Podczas tegorocznej edycji konkursu, oprócz tradycyjnych nagród w plebiscycie na najlepszych profesjonalistów w branży, zostanie nagrodzony AD Marketer Roku oraz Dyrektor Komunikacji Roku. 7 marca 2025 roku mija termin głosowania na kandydatki i kandydatów do zdobycia tytułu AD WO/MAN.
Tytuł AD WO/MAN Roku jest przyznawany za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, a także promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR. Laureaci zostaną wyłonieni w dwóch etapach. W pierwszym firmy uprawnione do głosowania w konkursie – wśród których znajdą się agencje reklamowe i mediowe, agencje PR, studia produkcyjne i studia dźwiękowe – wskażą osoby zasługujące ich zdaniem na ten tytuł. Drugi etap stanowiły będą obrady jury.
AD Marketera Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:
• Krzysztof Mocek – CEO Dentsu Creative CEE
• Marcin Gaworski – prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
• Elżbieta Gorajewska – dyrektorka Polskiej Organizacji Reklamowej – local WFA, consultant, media & advertising research expert, mentor
• Jerzy Minorczyk – dyrektor generalny IAA Polska
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza „Press” – przewodnicząca jury
• Marcin Pery – prezes Gemius SA
• Arleta Robinson – prezeska zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W tegorocznym konkursie po raz pierwszy jury wyłoni też Dyrektorkę/Dyrektora Komunikacji Roku. Tytuł zostanie przyznany osobie, która wykazała się kreatywnością i skutecznością, a przy tym jej działania w zakresie komunikacji można było określić jako odpowiedzialne i etyczne.
W pierwszym etapie do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszeni zostali szefowie komunikacji 500 marek, które znalazły się w najnowszym zestawieniu „TOP Marka” realizowanym przez magazyn „Press”. Ekspertki i eksperci mogli wskazać od jednego do trzech nazwisk wraz z uzasadnieniem wyboru. Osoby z największą liczbą głosów przejdą do drugiego etapu, w którym kandydatów do finału wybierze jury.
Dyrektora/kę Komunikacji Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:
• Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów
• Urszula Jóźwiak – prezeska Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego, dyrektorka Instytutu ESG
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza „Press” – przewodnicząca jury
• Bartłomiej Rajchert – prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations
• Agata Zeman – wiceprezeska zarządu Związku Firm Public Relations
Laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 1 kwietnia 2025 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
Regulamin konkursu dostępny jest na adwoman.press.pl.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Pozostali patroni medialni: Marketer+