Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Paweł Kocon: z MSL do Agencji Rynku Rolnego. ostatnio przez rok pracujący w agencji msl paweł kocon rozpoczął pracę w arr. od 1 kwietnia pełni funkcję dyrektora biura komunikacji agencji. na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za przygotowanie i realizację strategii budowania nowego wizerunku polskiego rolnika-przedsiębiorcy. zapytany przez redakcję proto.pl o motywy podjęcia pracy w arr, kocon odpowiedział, że kierowała nim chęć podjęcia wyzwania – dużego wyzwania, oraz ciekawość. według niego, temat wizerunku polskiego rolnika wpisuje się w obowiązujące trendy – „polacy szukają zdrowych, wysokiej jakości produktów, uprawiają sporty, dbają o siebie. polskie rolnictwo można naprawdę w »fajny« sposób przedstawić, pokazać ludziom, co jest dzisiaj modne i potrzebne”. kocon, jak sam podkreśla, nie jest związany z żadną branżą – pracował w różnych obszarach i założył własny start-up. w arr „jestem z nowym pomysłem, nową świeżością, nową koncepcją” – zaznacza. poprzednio, kocon pracował jako pr manager w mslgroup, gdzie odpowiadał za działania media relations, employer branding i komunikację wewnętrzną. wcześniej związany był z wartą, kredyt bankiem i grupą pracuj. przed przyjściem do mslgroup współtworzył start-up fun in design. do jego zadań należał wówczas pr marki. w agencji msl nie ma jeszcze osoby na miejsce pawła kocona. (ak).
Ostatnio przez rok pracujący w agencji MSL Paweł Kocon rozpoczął pracę w ARR. Od 1 kwietnia pełni funkcję dyrektora biura komunikacji Agencji. Na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za przygotowanie i realizację strategii budowania nowego wizerunku polskiego rolnika-przedsiębiorcy.
Zapytany przez redakcję PRoto.pl o motywy podjęcia pracy w ARR, Kocon odpowiedział, że kierowała nim chęć podjęcia wyzwania – dużego wyzwania, oraz ciekawość. Według niego, temat wizerunku polskiego rolnika wpisuje się w obowiązujące trendy – „Polacy szukają zdrowych, wysokiej jakości produktów, uprawiają sporty, dbają o siebie. Polskie rolnictwo można naprawdę w »fajny« sposób przedstawić, pokazać ludziom, co jest dzisiaj modne i potrzebne”.
Kocon, jak sam podkreśla, nie jest związany z żadną branżą – pracował w różnych obszarach i założył własny start-up. W ARR „jestem z nowym pomysłem, nową świeżością, nową koncepcją” – zaznacza.
Poprzednio, Kocon pracował jako PR Manager w MSLGROUP, gdzie odpowiadał za działania media relations, employer branding i komunikację wewnętrzną. Wcześniej związany był z WARTĄ, Kredyt Bankiem i Grupą Pracuj. Przed przyjściem do MSLGROUP współtworzył start-up Fun in Design. Do jego zadań należał wówczas PR marki.
W agencji MSL nie ma jeszcze osoby na miejsce Pawła Kocona. (ak)