.

 

Paweł Kocon: z MSL do Agencji Rynku Rolnego

dodano: 
18.04.2016
komentarzy: 
1

Ostatnio przez rok pracujący w agencji MSL Paweł Kocon rozpoczął pracę w ARR. Od 1 kwietnia pełni funkcję dyrektora biura komunikacji Agencji. Na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za przygotowanie i realizację strategii budowania nowego wizerunku polskiego rolnika-przedsiębiorcy.

Zapytany przez redakcję PRoto.pl o motywy podjęcia pracy w ARR, Kocon odpowiedział, że kierowała nim chęć podjęcia wyzwania – dużego wyzwania, oraz ciekawość. Według niego, temat wizerunku polskiego rolnika wpisuje się w obowiązujące trendy – „Polacy szukają zdrowych, wysokiej jakości produktów, uprawiają sporty, dbają o siebie. Polskie rolnictwo można naprawdę w »fajny« sposób przedstawić, pokazać ludziom, co jest dzisiaj modne i potrzebne”.

Kocon, jak sam podkreśla, nie jest związany z żadną branżą - pracował w różnych obszarach i założył własny start-up. W ARR „jestem z nowym pomysłem, nową świeżością, nową koncepcją” - zaznacza.

Poprzednio, Kocon pracował jako PR Manager w MSLGROUP, gdzie odpowiadał za działania media relations, employer branding i komunikację wewnętrzną. Wcześniej związany był z WARTĄ, Kredyt Bankiem i Grupą Pracuj. Przed przyjściem do MSLGROUP współtworzył start-up Fun in Design. Do jego zadań należał wówczas PR marki.

W agencji MSL nie ma jeszcze osoby na miejsce Pawła Kocona. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin