Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PEKAES z nową identyfikacją wizualną. „more than expected” – to nowe hasło grupy pekaes, które będzie widniało w logotypie marki, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą klienta ma pozycjonować spółkę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera – czytamy w materiale prasowym. „ponieważ grupa pekaes działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów” – mówi maciej bachman, prezes zarządu pekaes. obecne logo:. poprzednie logo:. zmiana wizerunku marki została zaakcentowana także przez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. natomiast dla kluczowych segmentów i produktów grupy zaprojektowano nowe piktogramy. „postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że pekaes to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań” – wyjaśnia joanna więckowska, kierownik działu marketingu i komunikacji pekaes. obecnie spółka pracuje nad stroną internetową, którą ma wkrótce zaprezentować. (pk).
„More than expected” – to nowe hasło Grupy PEKAES, które będzie widniało w logotypie marki, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą klienta ma pozycjonować spółkę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera – czytamy w materiale prasowym.
„Ponieważ Grupa PEKAES działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów” – mówi Maciej Bachman, prezes zarządu PEKAES.
Obecne logo:

Poprzednie logo:

Zmiana wizerunku marki została zaakcentowana także przez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe piktogramy.
„Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań” – wyjaśnia Joanna Więckowska, kierownik działu marketingu i komunikacji PEKAES.
Obecnie spółka pracuje nad stroną internetową, którą ma wkrótce zaprezentować. (pk)