sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościPGE szuka agencji do zaprojektowania nowego wizerunku

PGE szuka agencji do zaprojektowania nowego wizerunku

W październiku 2024 roku PGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na stworzenie nowego wizerunku marki. Firma podkreśla, że jest to niezbędna zmiana ze względu na prowadzony przez grupę projekt transformacji energetycznej, ukierunkowanej na nisko- i zeroemisyjne wytwarzanie energii.

PGE podaje, że ma w planach osiągnięcie neutralności klimatycznej już w 2040 roku, co oznacza konieczność wprowadzenia zmian również na poziomie wizerunkowym. Agencje, które zostaną wyłonione w przetargu, będą miały za zadanie stworzyć nowy wizerunek marki, która w najbliższym czasie będzie przechodziła znaczące zmiany w związku z realizowanym projektem transformacji energetycznej.

Grupa szuka agencji o udokumentowanym doświadczeniu w tworzeniu strategii marek, projektów rebrandingu oraz obsłudze projektów marketingowych i komunikacyjnych w zakresie opracowania koncepcji, kreacji i produkcji materiałów do kampanii reklamowych z zakresu ATL i BTL. Agencje współpracujące z PGE zajmą się także nadzorem nad wdrożeniem nowego pozycjonowania oraz identyfikacji marki.

PGE wymaga, aby podmioty wybrane w przetargu realizowały też projekty z zakresu kreacji i produkcji materiałów reklamowych do wszelkich bieżących działań komunikacji marketingowej prowadzonej dla marki zgodnie z nowopowstałą strategią, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązań wyróżniających grupę na rynku.

Kryteria, według których będą ocenianie projekty, to cena (waga: 55 proc.), portfolio wykonawcy – zadanie przetargowe (waga: 30 proc.), prezentacja zadania przetargowego i prezentacja agencji (waga: 10 proc.) oraz nagrody branżowe (waga: 5 proc.).

Termin związania ofertą wynosi 90 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert.

Oferty można składać na stronie do 4 listopada 2024 roku do godziny 14:00. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj