PGE z nowym dyrektorem komunikacji i marketingu

dodano: 
05.03.2020
komentarzy: 
0

20 lutego 2020 roku Katarzyna Kozłowska została dyrektorem departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej. Odpowiada za całość działań komunikacyjnych i marketingowych, w tym działania PR, media relations, dbanie o wizerunek firmy oraz kampanie reklamowe.

Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Kozłowska zdobywała w korporacjach międzynarodowych i krajowych z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego i medialnego, takich jak Polska Telefonia Cyfrowa Era (dzisiejsze T-Mobile), Polkomtel, Polska Korporacja Telewizyjna Canal+ czy PGE Energia Ciepła. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, tworzeniu i wprowadzaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, zarządzaniu wizerunkiem osób i instytucji, public affairs oraz w zarządzaniu komunikacją strategiczną w trudnych z punktu widzenia akceptacji społecznej projektach inwestycyjnych. Ukończyła studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Tam otworzyła też przewód doktorski poświęcony problematyce skutecznej komunikacji w inwestycjach w sektorze energetycznym. Jest również absolwentką podyplomowych studiów z zakresu prawa i administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych Studiów Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej.

Poprzednio stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE obejmowała Monika Krajewska, która 20 lutego 2020 roku zakończyła pracę w spółce. Tego samego dnia z firmy odszedł również Maciej Szczepaniuk, który pełnił funkcję rzecznika prasowego. Nowy rzecznik ma zostać wybrany w nadchodzącym postępowaniu rekrutacyjnym. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin