.

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na obsługę PR

dodano: 
17.08.2022
komentarzy: 
0

Do obsługi PKP Intercity w zakresie public relations wybrano Publicis Consultants. W połowie sierpnia 2022 roku państwowy przewoźnik rozstrzygnął przetarg ogłoszony w czerwcu. Wybrana agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez dwa lata.

Na etapie przetargu PKP Intercity nie podała szczegółów na temat zadań, które powierzone zostaną wybranej firmie. Agencje biorące udział w postępowaniu na etapie składania ofert musiały dostarczyć jednak trzy zrealizowane zadania. Pierwszym było „przedstawienie koncepcji kreatywnej promocji pociągów PKP Intercity jako niskoemisyjnego środka transportu, drugim – przedstawienie koncepcji kreatywnej zachęcenia dotychczasowych użytkowników transportu indywidualnego samochodowego do zmiany nawyków podróżowania i wybierania pociągu, a trzecim – przedstawienie planu komunikacji i zaproponowanie działań w sytuacji kryzysowej”.

Ważne oferty złożyły w postępowaniu agencje Publicis oraz Świeża Bazylia. PKP Intercity wybrało jako najkorzystniejszą tę złożoną przez Publicis. We wstępnym etapie oceny ofert brano pod uwagę kryterium jakościowe – merytorykę dostarczonych zadań (waga 70 proc.) i cenę (30 proc.). W drugim etapie kryteriami były jakość (40 proc.) i ocena handlowa (60 proc.). (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin