Poczytaj, jak kreować informacje

dodano: 
05.10.2006
komentarzy: 
0

Już wkrótce na rynku księgarskim pojawi się pozycja pt. „Kreowanie informacji. Media relations” dr. Wojciecha Jabłońskiego. Jest to książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki do przedmiotów związanych z public relations dla studentów wyższych lat studiów. Autor przybliża w niej definicje terminów takich, jak: pseudowydarzenie, „czwarta władza”, media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci.
Kompleksowo omawia on także zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat relacji z mediami, ale i wprowadza do tej dziedziny nowe elementy – m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania „wydarzeń” na użytek mediów. Publikacja oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej i zawiera wiele przykładów z praktyki. Ukaże się nakładem wydawnictwa PWN. Patronat medialny nad książką objął wortal PRoto. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin