piątek, 14 lutego, 2025
Strona głównaAktualnościPołączenie sił w branży analizy mediów

Połączenie sił w branży analizy mediów

23 stycznia 2024 roku Instytut Monitorowania Mediów podpisał umowę inwestycyjną z PSMM Monitoring & More. Dzięki porozumieniu spółki wzmocnią się technologicznie i kapitałowo, a klienci otrzymają nowe produkty.

Współpraca spółek jest odpowiedzią na wyzwania i zmiany, jakie nastąpiły i wciąż trwają w obszarze technologicznym związanym z analizami mediów. Kooperacja zwiększa nie tylko konkurencyjność IMM oraz PSMM, ale pozwala także na wykorzystanie potencjału obu organizacji w ekspansji na rynki zagraniczne oraz dotarcie do nowych branż. To ogromna szansa także dla klientów, którzy dzięki integracji i wyjątkowym kompetencjom powstałego zespołu specjalistów mogą spodziewać się innowacyjnych produktów i usług, zaspokajających najbardziej zróżnicowane potrzeby dostępu do informacji w obszarze komunikacji, marketingu oraz biznesu.

Dotychczasowy zarząd PSMM został powiększony o trzy nowe osoby: Pawła Sanowskiego, Agatę Andruszkiewicz i Krzysztofa Sitkiewicza. Piotr Długi został z kolei nowym członkiem rady nadzorczej IMM.

„Połączenie Instytutu Monitorowania Mediów oraz PSMM Monitoring & More w jedną grupę kapitałową to świetna wiadomość dla osób korzystających z usług obu firm oraz dla potencjalnych klientów” – komentuje Sebastian Bykowski, prezes PSMM Monitoring & More. „Cała energia obu organizacji będzie wykorzystywana na rozwój talentów naszych pracowników oraz adaptację najnowszej technologii. W wyniku tych działań klienci otrzymają najwyższej jakości badania i analizy, wspierające ich przy podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych, czy badaniu efektywności komunikacji i sponsoringu” – dodaje. 

Zdaniem Pawła Sanowskiego – prezesa Instytutu Monitorowania Mediów oraz członka zarządu PSMM Monitoring & More – integracja obu spółek była bardzo potrzebna na rynku. „Cieszymy się, że negocjacje w sprawie połączenia zakończyły się podpisaniem umowy. Jesteśmy pewni, że wykorzystanie najlepszych praktyk z obu firm przyniesie wymierne korzyści w postaci bardzo wysokiej jakości oraz innowacyjności rozwiązań wykorzystujących dane ukazujące się we wszystkich grupach mediów. Osiągnięcie jeszcze większej skali operacyjnej z pewnością przyczyni się do intensyfikacji badań rozwojowych oraz powstania nowych produktów i usług wykorzystujących m.in. sztuczną inteligencję. Kombinacja know-how powstałego zespołu oraz doświadczenie zatrudnionych w nim specjalistów da nam siłę do zdobywania nowych rynków” – dodaje Sanowski.

Współpraca IMM i PSMM Monitoring & More otwiera zupełnie nowe możliwości rozwoju, zaś zintegrowane zasoby, technologie i wiedza są odpowiedzią na wyzwania współczesnego świata mediów, biznesu, a także komunikacji marketingowej.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj