Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Polsat i Plus z nowymi logotypami. marki polsat i plus zyskują nowe, spójne logotypy. grupa polsat zmieni z kolei nazwę na grupa polsat plus. 10 czerwca 2021 roku firma zaprezentowała nowe znaki kluczowych marek, które mają „czytelnie odzwierciedlać wizję” brandów. znakiem telewizji polsat nie będzie już słońce, a sieci plus – znak plusa przypominający uśmiech. od teraz logotypy będą składać się z nazw marek – które łączyć będzie ten sam font – oraz kół. plus ma kolor zielony, który symbolizować ma m.in. innowację i rozwój, a także troskę o środowisko i lepsze życie. żółty kolor polsatu to z kolei nawiązanie do energii, radości i optymizmu „płynących ze słońca”. poprzednie logo plusa. nowe logo plusa. poprzednie logo polsatu. nowe logo polsatu. nowe logotypy mają wizualnie kojarzyć się z grupą, ale jednocześnie zachować indywidualne charaktery. „dzięki temu klienci będą mogli łatwiej i lepiej kojarzyć marki ze sobą i będą wiedzieli, że są z tej samej grupy. plus to wszystko, co jest związane z komunikacją, a polsat – z treściami, kontentem” – przekazuje grupa polsat. logo grupy. „rozpoczynamy nowy rozdział w historii grupy – przedstawiamy nowe logotypy naszych najważniejszych i kluczowych marek: plusa i polsatu. nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą grupą, a z drugiej – by zachowały swoje indywidualne wartości. plus to telekomunikacja, a polsat to content. będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – grupa polsat plus” – komentuje zygmunt solorz. „chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z grupy polsat plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: »dla każdego. wszędzie«’ – komentuje piotr gaweł, członek zarządu polkomtela, operatora sieci plus. czytamy, że nowe logotypy „zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory”. jak przekazuje grupa, wprowadzenie nowych logotypów to początek stopniowych zmian w portfolio jej marek oraz strategii ich komunikacji. zmiany mają mieć charakter ewolucyjny, ich wprowadzanie podzielono na kilka etapów. w tej chwili firma nie podaje więcej szczegółów. (mb).
Marki Polsat i Plus zyskują nowe, spójne logotypy. Grupa Polsat zmieni z kolei nazwę na Grupa Polsat Plus. 10 czerwca 2021 roku firma zaprezentowała nowe znaki kluczowych marek, które mają „czytelnie odzwierciedlać wizję” brandów.
Znakiem telewizji Polsat nie będzie już słońce, a sieci Plus – znak plusa przypominający uśmiech. Od teraz logotypy będą składać się z nazw marek – które łączyć będzie ten sam font – oraz kół. Plus ma kolor zielony, który symbolizować ma m.in. innowację i rozwój, a także troskę o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to z kolei nawiązanie do energii, radości i optymizmu „płynących ze słońca”.
Poprzednie logo Plusa
Nowe logo Plusa
Poprzednie logo Polsatu
Nowe logo Polsatu
Nowe logotypy mają wizualnie kojarzyć się z Grupą, ale jednocześnie zachować indywidualne charaktery. „Dzięki temu klienci będą mogli łatwiej i lepiej kojarzyć marki ze sobą i będą wiedzieli, że są z tej samej Grupy. Plus to wszystko, co jest związane z komunikacją, a Polsat – z treściami, kontentem” – przekazuje Grupa Polsat.
Logo Grupy
„Rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy – przedstawiamy nowe logotypy naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą Grupą, a z drugiej – by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to content. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy Grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – Grupa Polsat Plus” – komentuje Zygmunt Solorz.
„Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: »Dla Każdego. Wszędzie«’ – komentuje Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.
Czytamy, że nowe logotypy „zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory”.
Jak przekazuje Grupa, wprowadzenie nowych logotypów to początek stopniowych zmian w portfolio jej marek oraz strategii ich komunikacji. Zmiany mają mieć charakter ewolucyjny, ich wprowadzanie podzielono na kilka etapów. W tej chwili firma nie podaje więcej szczegółów. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Polsat i Plus z nowymi logotypami. marki polsat i plus zyskują nowe, spójne logotypy. grupa polsat zmieni z kolei nazwę na grupa polsat plus. 10 czerwca 2021 roku firma zaprezentowała nowe znaki kluczowych marek, które mają „czytelnie odzwierciedlać wizję” brandów. znakiem telewizji polsat nie będzie już słońce, a sieci plus – znak plusa przypominający uśmiech. od teraz logotypy będą składać się z nazw marek – które łączyć będzie ten sam font – oraz kół. plus ma kolor zielony, który symbolizować ma m.in. innowację i rozwój, a także troskę o środowisko i lepsze życie. żółty kolor polsatu to z kolei nawiązanie do energii, radości i optymizmu „płynących ze słońca”. poprzednie logo plusa. nowe logo plusa. poprzednie logo polsatu. nowe logo polsatu. nowe logotypy mają wizualnie kojarzyć się z grupą, ale jednocześnie zachować indywidualne charaktery. „dzięki temu klienci będą mogli łatwiej i lepiej kojarzyć marki ze sobą i będą wiedzieli, że są z tej samej grupy. plus to wszystko, co jest związane z komunikacją, a polsat – z treściami, kontentem” – przekazuje grupa polsat. logo grupy. „rozpoczynamy nowy rozdział w historii grupy – przedstawiamy nowe logotypy naszych najważniejszych i kluczowych marek: plusa i polsatu. nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą grupą, a z drugiej – by zachowały swoje indywidualne wartości. plus to telekomunikacja, a polsat to content. będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie – grupa polsat plus” – komentuje zygmunt solorz. „chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z grupy polsat plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: »dla każdego. wszędzie«’ – komentuje piotr gaweł, członek zarządu polkomtela, operatora sieci plus. czytamy, że nowe logotypy „zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory”. jak przekazuje grupa, wprowadzenie nowych logotypów to początek stopniowych zmian w portfolio jej marek oraz strategii ich komunikacji. zmiany mają mieć charakter ewolucyjny, ich wprowadzanie podzielono na kilka etapów. w tej chwili firma nie podaje więcej szczegółów. (mb).