Polska marka Muscat zaangażowała do kampanii niepełnosprawne dzieci

dodano: 
22.02.2019
komentarzy: 
0

Polska marka Muscat, producent i dystrybutor okularów, rozpoczęła właśnie kampanię „Widzimy więcej”, do której zaangażowała dzieci z niepełnosprawnościami.

„»Widzimy więcej« to coś więcej niż tylko hasło kampanii. To świadome i odważne poruszanie problemów społecznych, dostrzeganie tego, co nas otacza” – pisze marka w komunikacie prasowym. W ramach akcji Muscat chce zachęcić do refleksji, do tego „by w natłoku codziennych obowiązków zatrzymać się na chwilę, rozejrzeć i zobaczyć nie tylko to, co powierzchowne, ale przede wszystkim odkryć to, co tkwi głębiej”.

Bohaterami kampanii są dzieci w wieku od 8 do 13 lat, „prawdziwi wojownicy w walce o swoje zdrowie i normalne życie, oraz ich koledzy, którzy zawsze podadzą pomocną dłoń w potrzebie”.

Kampania połączona została z premierą kolekcji okularów dla dzieci. Muscat przekaże 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z dziecięcej kolekcji na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii. Pieniądze zostaną przekazane na indywidualne konta lub na rzecz Fundacji, pod której opieką są dzieci (wybór należał do rodziców) – informuje marka. Akcja potrwa do końca marca 2019 roku.

Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Jakub Stanek. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin