.

Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do kampanii promującej polskie miasta

dodano: 
25.05.2022
komentarzy: 
0

Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg, w którym wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii promującej polskie miasta. Akcja wizerunkowa pod roboczym hasłem „Wyjątkowy citybreak” ma zachęcić mieszkańców Europy do wizyt w Polsce.

Jak zaznaczają organizatorzy kampanii, do tej pory promocja polskich miast w zakresie kreacji skupiała się na ogólnym tle pozostałych, a w związku z tym, że polskie miasta wizualnie są do siebie podobne, przeciętny turysta może mieć problem z wyborem konkretnego celu podróży. W nowej kampanii mają więc zostać podkreślone wyjątkowe cechy (historyczne, kulturowe) poszczególnych miast, które pozwolą wyróżnić dane miejsce na tle pozostałych miast w Polsce czy za granicą. Kampania realizowana pod hasłem parasolowym „Poland. More than you expected”.

Każde z promowanych miast ma zostać pokazane przez pryzmat wybranego motywu przewodniego i wyróżniać się w komunikacji innym charakterem. Materiały na temat danego miasta mają mocno nawiązywać do jego cechy charakterystycznej. W ramach projektu prezentowane będą Warszawa, Kraków, Gdańsk/Trójmiasto, Poznań, Wrocław oraz Łódź. Warszawę przykładowo określono „miastem różnorodności”, Kraków promowany będzie jako „miasto skarbów”, a w przypadku Łodzi nacisk zostanie położony na „industrialny design”.

Działania komunikacyjne będą skierowane do konsumentów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czech i Węgier, a także Słowacji czy Litwy.

Kampania będzie realizowana na przełomie II i III kwartału 2022 roku i ma potrwać trzy miesiące. Grupa docelowa to osoby w wieku 18-65 lat zainteresowane wyjazdami typu citybreak, korzystające z serwisów o tematyce turystycznej i lifestyle’owej. Działania obejmą kampanię display programmatic oraz media społecznościowe. Wybrana przez POT agencja ma zająć się m.in. przygotowaniem finalnej koncepcji kreatywnej (hasła, CTA), materiałów reklamowych, przygotowaniem mediaplanu, zakupem powierzchni reklamowej i realizacją kampanii.

Oferty można składać do 10 czerwca 2022 roku. Więcej informacji można znaleźć na stronie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin