Grupa Kapitałowa PHH ogłosiła zapytanie ofertowe na świadczenie usług PR. Spółka szuka agencji, która zajmie się budowaniem wizerunku Polskiego Holdingu Hotelowego oraz komunikacją.
Głównym zadaniem wybranej agencji będzie stworzenie strategii PR, która uwzględniała będzie takie elementy jak zrównoważony rozwój i employer branding oraz pozwoli na utrzymanie pozytywnego wizerunku spółki.
Wybrana firma zajmie się ponadto komunikacją PPH. Do jej zadań należało będzie m.in. budowanie trwałych relacji z mediami, bieżąca weryfikacja bazy mediów branżowych i ogólnopolskich, a także przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych oraz kontakt z dziennikarzami. Agencja zajmie się także bieżącym monitoringiem mediów, a także śledzeniem i rekomendowaniem wydarzeń i konkursów branżowych. Współpraca będzie obejmowała również ewentualne działania antykryzysowe.
PPH oczekuje od kandydatów wykonania zadania konkursowego, które należy złożyć wraz z formularzem oferty. Polega ono na przygotowaniu strategii reakcji na sytuację kryzysową, w której miałby się potencjalnie znaleźć jeden z hoteli należących do spółki. Szczegółowe informacje na temat zadania dostępne są na stronie.
Kryteria, według których będą oceniane oferty, to cena (70 proc.) i ocena zadania konkursowego (30 proc.).
Okres obowiązywania umowy przewidziany jest na 12 miesięcy.
Termin składania ofert upływa 31 stycznia 2025 roku.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)