Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Microsoft w Polsce ma nowego rzecznika prasowego i dyrektora komunikacji. w lutym 2020 roku anna klimczuk została nowym rzecznikiem prasowym i dyrektor komunikacji w polskim oddziale microsoft. odpowiada za strategię komunikacji marki w polsce zarówno ze strony biznesowej, jaki i usługowej oraz konsumenckiej. klimczuk zastąpiła na tych stanowiskach joannę frąckowiak, która od lutego rozpoczęła pracę dla azjatyckiej centrali regionalnej firmy. jako commercial communications lead odpowiada za realizację strategii komunikacji w obszarze b2b dla całego regionu azji. we współpracy z centralą microsoft corporation w redmond oraz oddziałami microsoft w całym regionie będzie także tworzyć i koordynować kampanie skierowane do klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz partnerów firmy. anna klimczuk pracuje w microsofcie od 2011 roku. do tej pory odpowiadała za współpracę z sektorami największych przedsiębiorstw i edukacji, organizacjami pożytku publicznego i jednostkami administracji publicznej. ukończyła politologię oraz studia podyplomowe z zakresu public relations na uniwersytecie warszawskim. (ak).
W lutym 2020 roku Anna Klimczuk została nowym rzecznikiem prasowym i dyrektor komunikacji w polskim oddziale Microsoft. Odpowiada za strategię komunikacji marki w Polsce zarówno ze strony biznesowej, jaki i usługowej oraz konsumenckiej.
Klimczuk zastąpiła na tych stanowiskach Joannę Frąckowiak, która od lutego rozpoczęła pracę dla azjatyckiej centrali regionalnej firmy. Jako Commercial Communications Lead odpowiada za realizację strategii komunikacji w obszarze B2B dla całego regionu Azji. We współpracy z centralą Microsoft Corporation w Redmond oraz oddziałami Microsoft w całym regionie będzie także tworzyć i koordynować kampanie skierowane do klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz partnerów firmy.
Anna Klimczuk pracuje w Microsofcie od 2011 roku. Do tej pory odpowiadała za współpracę z sektorami największych przedsiębiorstw i edukacji, organizacjami pożytku publicznego i jednostkami administracji publicznej. Ukończyła politologię oraz studia podyplomowe z zakresu public relations na Uniwersytecie Warszawskim. (ak)