Potentaci wolą ćwierkać na Twitterze

dodano: 
03.03.2010
komentarzy: 
0

Podążając za klientami, największe światowe firmy wkroczyły do świata platform społecznościowych – tezę tę potwierdza badanie Fortune Global 100 Social Media Study, przeprowadzone przez agencję Burson-Marsteller. W jego ramach przeanalizowano aktywność w mediach społecznościowych 100 największych firm z listy Fortune 500. Okazało się, że 65 proc. z nich posiada aktywne konto na Twitterze, 54 proc. na Facebooku, 50 proc. umieszcza materiały na YouTube, natomiast swoje blogi prowadzi 33 proc. firm. Co piąta firma w komunikacji ze swoimi klientami korzysta ze wszystkich wymienionych platform.

Badanie wykazało także regionalne różnice w wykorzystaniu mediów społecznościowych. Otóż firmy z USA i Europy zdecydowanie chętniej korzystają z Twittera i Facebooka, podczas gdy te posiadające siedziby w Azji stawiają na prowadzenie własnych blogów, a z Twittera i Facebooka korzystają tylko przy komunikacji z klientami z Zachodu.

W toku badania wyliczono także, że korporacyjne konta na Twitterze posiadają średnio 1489 followerów, natomiast profile na Facebooku gromadzą 40 884 fanów. (ks)

Pełne wyniki badania dostępne są tu

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin