Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Raport IMM: Plus najwięcej zainwestował w reklamy w lipcu. instytut monitorowania mediów zbadał wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w lipcu 2019 roku. branża ta ogółem przeznaczyła ponad 78,1 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. w raporcie uwzględniono marki, które najwięcej wydały na reklamę, oraz typy najczęściej reklamowanych produktów. telewizja z najwyższymi budżetami reklamowymi. branża telekomunikacyjna największe budżety przeznaczyła na reklamę w telewizji, na którą wydała 65,9 mln zł. w reklamę radiową zainwestowała z kolei 11,4 mln zł. najmniejsze kwoty przeznaczyła na reklamę w prasie – 696,7 tys. zł. poniedziałek i środa najpopularniejszymi dniami tygodnia. w lipcu największe budżety reklamowe branży telekomunikacyjnej lokowane były w poniedziałki i środy – wyniosły w sumie blisko 27 mln zł. najniższe wydatki reklamowe zostały zanotowane w niedziele – ok. 8,5 mln zł. marki o największych wydatkach reklamowych. w lipcu plus zainwestował największe kwoty w reklamy – prawie 34,3 mln zł. na kolejnych miejscach znalazły się t-mobile (15 mln zł), play (10,9 mln zł), cyfrowy polsat (8,4 mln zł) oraz orange (7,2 mln zł). typy reklamowanych produktów. w lipcu 2019 roku najwyższe budżety w branży telekomunikacyjnej zostały przeznaczone na reklamy oferty na kartę (29 proc.) oraz oferty na abonament (24 proc.). inwestowano również w promocję m.in. oferty łączonej (tv, internet, telefon) oraz sieci komórkowych. wydatki reklamowe w podziale na reklamę i plansze sponsorskie. w lipcu 91 proc. budżetu reklamowego branży telekomunikacyjnej (71,4 mln zł) zostało przeznaczone na promocję w blokach reklamowych. 9 proc. wszystkich wydatków (ok. 6,7 mln zł) przeznaczono na plansze sponsorskie. autorka badania: joanna górska, instytut monitorowania mediów. raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit imm , obejmuje okres 1-31 lipca 2019 roku. badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w lipcu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 78,1 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki, które najwięcej wydały na reklamę, oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
Telewizja z najwyższymi budżetami reklamowymi
Branża telekomunikacyjna największe budżety przeznaczyła na reklamę w telewizji, na którą wydała 65,9 mln zł. W reklamę radiową zainwestowała z kolei 11,4 mln zł. Najmniejsze kwoty przeznaczyła na reklamę w prasie – 696,7 tys. zł.

Poniedziałek i środa najpopularniejszymi dniami tygodnia
W lipcu największe budżety reklamowe branży telekomunikacyjnej lokowane były w poniedziałki i środy – wyniosły w sumie blisko 27 mln zł. Najniższe wydatki reklamowe zostały zanotowane w niedziele – ok. 8,5 mln zł.

Marki o największych wydatkach reklamowych
W lipcu Plus zainwestował największe kwoty w reklamy – prawie 34,3 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się T-Mobile (15 mln zł), Play (10,9 mln zł), Cyfrowy Polsat (8,4 mln zł) oraz Orange (7,2 mln zł).

Typy reklamowanych produktów
W lipcu 2019 roku najwyższe budżety w branży telekomunikacyjnej zostały przeznaczone na reklamy oferty na kartę (29 proc.) oraz oferty na abonament (24 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. oferty łączonej (TV, internet, telefon) oraz sieci komórkowych.

Wydatki reklamowe w podziale na reklamę i plansze sponsorskie
W lipcu 91 proc. budżetu reklamowego branży telekomunikacyjnej (71,4 mln zł) zostało przeznaczone na promocję w blokach reklamowych. 9 proc. wszystkich wydatków (ok. 6,7 mln zł) przeznaczono na plansze sponsorskie.

Autorka badania: Joanna Górska, Instytut Monitorowania Mediów
Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 lipca 2019 roku. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.