Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Robert Makłowicz ostrzega przed oszustwami w sieci w kampanii OLX. 18 października 2021 roku olx rozpoczął nową kampanię edukacyjną. jej bohaterem został robert makłowicz, który w akcji przestrzega przed oszustwami w sieci. makłowicz edukuje odbiorców na temat zagrożeń, z jakimi mogą się spotkać w internecie. w kampanii „internetowe porady roberta makłowicza” olx prezentuje potencjalne rodzaje oszustw, z którymi mogą spotkać się wszyscy użytkownicy internetu. akcja serwisu „jest odpowiedzią na pojawiającą się potrzebę edukowania konsumentów” – czytamy w komunikacie. w wyniku pandemii wzrosła bowiem popularność zakupów w sieci, a korzystanie z usług e-commerce stało się częste nawet wśród osób, które wcześniej używały ich rzadko. w akcji „internetowe porady roberta makłowicza” opowiedziano historię czterech bohaterów „o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem”. czytamy, że te osoby doświadczyły próby oszustwa w sieci, jednak „dzięki swojej czujności nie dały złapać się w pułapkę”. w ramach kampanii powstały cztery spoty – każdy z nich dotyczy innej niebezpiecznej sytuacji, z którą internauci mogą się spotkać: socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing, czy kradzież tożsamości. „w kampaniach poświęconych bezpieczeństwu w sieci nasza marka zawsze mówi, że trafić na nieuczciwe osoby w internecie może każdy. my chcemy, by każdy wiedział też, jak się przed nimi bronić” – mówi marcin sienkowski, head of marketing w olx. „wiemy, że temat oszustw internetowych bywa ciężkostrawny, ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie postawili na lekką formę, a jednocześnie treściwą recepturę” – dopowiada. czytaj też: wywiad z marcinem sienkowskim: scenariusze do naszych kampanii napisało samo życie. za koncepcję kreatywną najnowszej kampanii odpowiada agencja havas warsaw, a spot zrealizował dom produkcyjny lucky luciano. kampania prowadzona będzie w internecie. (mb).
18 października 2021 roku OLX rozpoczął nową kampanię edukacyjną. Jej bohaterem został Robert Makłowicz, który w akcji przestrzega przed oszustwami w sieci. Makłowicz edukuje odbiorców na temat zagrożeń, z jakimi mogą się spotkać w internecie.
W kampanii „Internetowe porady Roberta Makłowicza” OLX prezentuje potencjalne rodzaje oszustw, z którymi mogą spotkać się wszyscy użytkownicy internetu. Akcja serwisu „jest odpowiedzią na pojawiającą się potrzebę edukowania konsumentów” – czytamy w komunikacie. W wyniku pandemii wzrosła bowiem popularność zakupów w sieci, a korzystanie z usług e-commerce stało się częste nawet wśród osób, które wcześniej używały ich rzadko.
W akcji „Internetowe porady Roberta Makłowicza” opowiedziano historię czterech bohaterów „o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem”. Czytamy, że te osoby doświadczyły próby oszustwa w sieci, jednak „dzięki swojej czujności nie dały złapać się w pułapkę”. W ramach kampanii powstały cztery spoty – każdy z nich dotyczy innej niebezpiecznej sytuacji, z którą internauci mogą się spotkać: socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing, czy kradzież tożsamości.
„W kampaniach poświęconych bezpieczeństwu w sieci nasza marka zawsze mówi, że trafić na nieuczciwe osoby w internecie może każdy. My chcemy, by każdy wiedział też, jak się przed nimi bronić” – mówi Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. „Wiemy, że temat oszustw internetowych bywa ciężkostrawny, ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie postawili na lekką formę, a jednocześnie treściwą recepturę” – dopowiada.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Robert Makłowicz ostrzega przed oszustwami w sieci w kampanii OLX. 18 października 2021 roku olx rozpoczął nową kampanię edukacyjną. jej bohaterem został robert makłowicz, który w akcji przestrzega przed oszustwami w sieci. makłowicz edukuje odbiorców na temat zagrożeń, z jakimi mogą się spotkać w internecie. w kampanii „internetowe porady roberta makłowicza” olx prezentuje potencjalne rodzaje oszustw, z którymi mogą spotkać się wszyscy użytkownicy internetu. akcja serwisu „jest odpowiedzią na pojawiającą się potrzebę edukowania konsumentów” – czytamy w komunikacie. w wyniku pandemii wzrosła bowiem popularność zakupów w sieci, a korzystanie z usług e-commerce stało się częste nawet wśród osób, które wcześniej używały ich rzadko. w akcji „internetowe porady roberta makłowicza” opowiedziano historię czterech bohaterów „o nietuzinkowych pasjach związanych nie tylko z jedzeniem”. czytamy, że te osoby doświadczyły próby oszustwa w sieci, jednak „dzięki swojej czujności nie dały złapać się w pułapkę”. w ramach kampanii powstały cztery spoty – każdy z nich dotyczy innej niebezpiecznej sytuacji, z którą internauci mogą się spotkać: socjologiczne manipulacje, wyłudzenie przedpłaty, phishing, czy kradzież tożsamości. „w kampaniach poświęconych bezpieczeństwu w sieci nasza marka zawsze mówi, że trafić na nieuczciwe osoby w internecie może każdy. my chcemy, by każdy wiedział też, jak się przed nimi bronić” – mówi marcin sienkowski, head of marketing w olx. „wiemy, że temat oszustw internetowych bywa ciężkostrawny, ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie postawili na lekką formę, a jednocześnie treściwą recepturę” – dopowiada. czytaj też: wywiad z marcinem sienkowskim: scenariusze do naszych kampanii napisało samo życie. za koncepcję kreatywną najnowszej kampanii odpowiada agencja havas warsaw, a spot zrealizował dom produkcyjny lucky luciano. kampania prowadzona będzie w internecie. (mb).