środa, 9 października, 2024
Strona głównaAktualnościDyrektor marketingu i rzecznik prasowy odchodzi z Euro-netu po 14 latach

Dyrektor marketingu i rzecznik prasowy odchodzi z Euro-netu po 14 latach

Tomasz Siedlecki po 14 latach odchodzi z Euro-netu (właściciel RTV EURO AGD – przyp. red.), w którym zajmował stanowisko dyrektora marketingu i rzecznika prasowego. Pracę w firmie zakończy 31 sierpnia 2019 roku. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w agencji reklamowej JWT jako dyrektor nowego biznesu i strategii. Pracował również jako dyrektor marketingu w firmach takich jak Sony, Bosch i Siemens oraz Fiat. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, gdzie zdobył specjalizację z marketingu.

Siedlecki pełnił funkcję rzecznika prasowego do lutego 2019 roku. Od tamtej pory za relacje zewnętrzne firmy odpowiedzialna jest Ilona Federowicz. Poprzednio pracowała m.in. w UPC, Grupie Allianz Polska i firmie Siemens, w których odpowiadała za działania i projekty z zakresu PR-u, transformacji kulturowej i komunikacji wewnętrznej, CSR-u, employer brandingu i marketingu.

Tomasz Siedlecki nie informuje o swoich dalszych planach zawodowych. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj