SIDOLUX z nową identyfikacją wizualną

dodano: 
16.03.2022
komentarzy: 
0

Polska marka środków czystości SIDOLUX przechodzi rebranding. Rozpoczyna też kampanię wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”.

W marcu 2022 roku zmianie uległy logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań środków czystości. Nowa identyfikacja wizualna ma być „nowoczesna, czytelna” oraz „podkreślać wieloletnią tradycję marki”.

Po zmianach logo ma niebieskie tło oraz złoty akcent, „podkreślający tradycję i pozycję marki”. „Sam napis jest bardziej zwięzły, ma nowocześniejszą czcionkę, a ostatnia litera z nazwy – »X« przechodzi w łuk, nadając całemu logotypowi charakterystyczny, eliptyczny kształt” – czytamy w komunikacie prasowym. Marka ma być dzięki temu lepiej widoczna w sklepach.

Nowe logo

Poprzednie logo

W nowej wersji etykiet znalazły się natomiast dodatkowe informacje dla klientów: korzyści z używania danego preparatu oraz jego zapach.

„Nowy wizerunek jest częścią naszej aktualnej strategii komunikacyjnej, którą będziemy prowadzić i rozwijać w najbliższym czasie. Odświeżone logo jest dobrze widoczne i czytelne dla konsumenta. Z jednej strony podkreśla dobrze znaną – już od 1993 roku – jakość marki SIDOLUX, z drugiej eksponuje nowoczesny design” – komentuje Marta Całus, Trade & Marketing Manager marki SIDOLUX.

Rebrandingiem marki zajęła się agencja SiebertHead. Kampania „Dobrze się sprząta razem” obejmie działania z influencerami, kampanię mediową oraz media relations. Za PR odpowiada agencja PR Hub. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin