piątek, 21 marca, 2025

Siła marki Lisa

Gazeta Wyborcza, w artykule „Polsat: Co z tym Lisem?”, próbuje odpowiedzieć na pytanie, jak Tomasz Lis radzi sobie na stanowisku menedżera. Vadim Makarenko pisze, że o ile odejście dziennikarza z TVN bardzo pomogło jego książce „Co z tą Polską?”, to przejście do zarządu Polsatu, pomogło samemu Lisowi, co stacja wykorzystała „do swoich celów związanych z wizerunkiem”. W gazecie możemy również przeczytać opnie Piotra Czarnowskiego, szefa agencji First Public Relations, dotyczącą wizerunku samego dziennikarza: „Wizerunek Tomasza Lisa jest bardzo niespójny i dla bardziej dojrzałych odbiorców to może być pewną przeszkodą. Ale mimo to będzie ciągnął tę telewizję przez jakiś czas, o ile nie popełni kardynalnego błędu”. Zdaniem Piotra Czarnowskiego Lis nie wie, jaki chce być. Pewny jest tylko tego, że chce być wielki.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj