Skrót tygodnia

dodano: 
30.10.2015
komentarzy: 
0

Poniedziałek

Pisaliśmy o tym w zeszłym tygodniu, piszemy i w tym:) Relacja z dziennikarzem wymaga od PR-owca wyczucia… i elastyczności

Instrukcja obsługi dziennikarza

Politycy filtrują z internetem, ale jeszcze nie jest to stały związek

Sałak: jeszcze długo poczekamy na kampanię opartą o internet

Wtorek

Były PR-owiec Polkomtela przeszła do TVP. Ciekawe, czy zapowiadane przez zwycięzców wyborów zmiany w telewizji publicznej obejmą również stanowisko rzecznika telewizji

Jest nowy rzecznik prasowy TVP

A w tym przypadku mamy sytuację odwrotną: były rzecznik został PR-owcem

Marcin Poznań w Science PR

Środa

Było o flircie polityków z internetem, teraz o dużo poważniejszej relacji: marketingu do PR-u. Marketingowcy nie widzą zbytnio miejsca dla PR-owców. Czy w przyszłości obie branże będą współpracować, rywalizować, a może będziemy mieli do czynienia z „szorstką przyjaźnią”?

Managerowie ds. marketingu nie dostrzegają zbyt dużej roli PR-u w korporacjach

APART zatrudnił PR-owca, żeby marka przykuwała uwagę nie tylko kobiet (swoimi produktami), ale także dziennikarzy

APART z nowym specjalistą ds. PR

Czwartek

Firmy raczej nie są zbyt aktywne na rynku pracy, jednak za wszystkich nadrabiają agencje

Coraz większy apetyt agencji na pracowników. W III kwartale najwięcej ofert opublikowało MSLGROUP

Za totalną współpracę klienta z mediami odpowiadać będzie agencja ITBC

Total Polska wybrał agencję

Piątek

Niektóre media pewnie dopatrzą się w tej zmianie kolejnego dowodu na powiązania między obozem władzy i mediami ;)

Joanna Trzaska-Wieczorek: z Kancelarii Prezydenta do Infor Biznes

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin