sobota, 2 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościStowarzyszenie Agencji Public Relations ruszyło z „PRodcastem”

Stowarzyszenie Agencji Public Relations ruszyło z „PRodcastem”

Stowarzyszenie Agencji Public Relations poinformowało o starcie podcastu pod nazwą „PRodcastu”. 

Projekt jest inicjatywą członków SAPR, a realizacją techniczną zajmują się Łukasz Dziedzic i Adrian Ligorowski z Grupy PRC Holding.

Ideą podcastu jest przedstawienie aktualnych trendów z branży PR, a także problemów w niej występujących, mocnych stron, ciekawostek i anegdot związanych z pracą oraz współpracą z agencjami PR. 

Wśród zaproszonych do udziału gości są m.in. Maciej Dzięgielewski, Roman Młodkowski, Ewa Grabek i Anna Chlapek. 

„Zależy nam, żeby rozmowy nie były pudrowane, a jeżeli poruszą trudny, kontrowersyjny temat – tym lepiej. Mamy nadzieję, że będzie nie tylko ciekawie, wartościowo i merytorycznie, ale też luźno i swobodnie”  mówi Łukasz Dziedzic, wiceprezes zarządu SAPR, dyrektor generalny Grupy PRC Holding.

Trzy pierwsze odcinki są już dostępne na Spotify, Apple Podcasts i Google Podcasts. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj