Superbet, jedna z marek działających na rynku bukmacherskim w Polsce, postanowił wystartować z inicjatywą na rzecz promowania odpowiedzialnej gry. Markę wspierał będzie w tym Jeremy Sochan – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców młodego pokolenia oraz jedyny aktywny Polak w NBA – który został ambasadorem zbliżającej się kampanii. Nawiązanie współpracy ze sportowcem oficjalnie ogłoszono 12 sierpnia 2025 roku, a wspólne działania zaplanowano na wrzesień.
Kampania „Gra to nie wszystko” to inicjatywa realizowana na polskim rynku bukmacherskim, której celem jest edukacja, budowanie świadomości i promowanie odpowiedzialnego podejścia do zakładów. „W tym projekcie wyjątkowo nie chcemy mówić o produkcie. Jesteśmy pierwszym bukmacherem w Polsce, który zdecydował się przygotować kampanię 360 poświęconą odpowiedzialnej grze. To nie kolejna kampania produktowa, to wyraz naszej odpowiedzialności i troski o graczy” – wyjaśnia Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
W zaplanowanych działaniach bukmachera wspierać będzie Jeremy Sochan. Rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej zbiega się z nadchodzącym turniejem EuroBasket, w którym skrzydłowy San Antonio Spurs nie weźmie udziału ze względu na kontuzję, której nabawił się podczas przygotowań. „Bardzo żałujemy, że nie zobaczymy go w biało-czerwonych barwach, ale… gra to nie wszystko! Razem zrobimy coś wartościowego” – informuje Superbet. „To oczywiście rozczarowanie dla wszystkich kibiców i dla samego zawodnika. […] Wszyscy wiemy jednak, że gra to nie wszystko. Zdrowie i odpowiedzialność są najważniejsze, tak dla profesjonalnego sportowca, jak i dla pasjonatów zakładów sportowych. I o tym opowiemy wspólnie z naszym nowym ambasadorem” – zapowiada Katarzyna Gawlik.
Zdaniem samego sportowca to dobra okazja do tego, by wspólnie z marką stworzyć coś niestandardowego, a jednocześnie trafić do kibiców z ważnym przekazem. „Chcemy zainspirować i powiedzieć głośno: GRA TO NIE WSZYSTKO” – mówi Jeremi Sochan. Jak z kolei podkreśla dyrektorka marketingu Superbet, wybór koszykarza na ambasadora tej akcji nie był przypadkowy – „to sportowiec świadomy i rozumiejący swoją siłę wpływu”. „Zależało nam, żeby nasza kampania była o wartościach, takich jak odpowiedzialność, rozsądek i zdrowy balans” – dodaje.
Pierwsze efekty wspólnych działań możemy oglądać już teraz – w ramach kampanii powstał m.in. spot z udziałem Jeremiego Sochana. Kampania „Gra to nie wszystko” w pełnym wymiarze wystartuje natomiast we wrześniu.
Za kreację działań w ramach kampanii odpowiada agencja Punchline. Produkcją zajmuje się dom Let It Rip Pictures. (kn)


