Techniki dla samorządu

dodano: 
03.12.2004
komentarzy: 
0

„Technik PR nie nauczymy się z podręczników. Tak jak każda praktyczna dziedzina, wymagają one przede wszystkim doświadczenia w stosowaniu” – rozpoczyna swój artykuł w miesięczniku Brief Małgorzata Snarska. Autorka przedstawia zbiór technik PR i różne możliwości wdrażania założeń PR w samorządzie. Radzi, aby na samym początku dokonać podziału na wewnętrzne i zewnętrzne środowiska aktywności. Snarska skupia się przede wszystkim na wewnętrznym PR, gdyż jej zdaniem jest on często pomijany przez osoby zarządzające instytucjami publicznymi. „Jest to zjawisko niepokojące, zwłaszcza biorąc pod uwagę starą i sprawdzoną zasadę: jak postrzegają nas pracownicy, tak widzą wszyscy inni” – pisze Snarska. I przedstawia główne cele wewnętrznego PR: identyfikację pracowników z organizacją, wzmocnienie ich odpowiedzialności za pracę instytucji oraz jej wizerunek, wzrost efektywności działania. Technik PR, które pomogą nam to osiągnąć to np.; przegląd prasy tzw. prasówki, wydawnie biuletynu / newslettera skierowanego do urzędników, intranet, imprezy integracyjne dla pracowników i szkolenia medialne.

Źródło:

Brief, Techniki samorządowego PR, 25.11.2004, 1a
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin