piątek, 7 lutego, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryThe ICON Agency z czterema nowymi klientami

The ICON Agency z czterema nowymi klientami

Na początku stycznia 2025 roku do grona klientów The ICON Agency dołączyły cztery marki z sektora kosmetycznego i odzieżowego: Rituals, Paula’s Choice, Rabanne i Sinsay.

Holenderska marka kosmetyków i produktów do pielęgnacji ciała Rituals powierzyła agencji kompleksową obsługę w zakresie PR i komunikacji. The ICON Agency odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz działania media relations, wraz z planowaniem i realizacją zakupu mediów. Wcześniej obsługą tej marki zajmowało się Big Picture.

W przypadku Paula’s Choice – amerykańskiej marki kosmetycznej, specjalizującej się w produktach do pielęgnacji skóry – agencja odpowiada za polski debiut. The ICON Agency opracowuje strategię wejścia marki na polski rynek, realizowaną w modelu 360°. Działania agencji obejmują zarządzanie PR i komunikacją, prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz koordynację działań z influencerami.

Dla Rabanne Makeup – linii kosmetycznej stworzonej przez dom mody Paco Rabanne – agencja zarządza kampaniami z zakresu influencer marketingu, skupione na budowaniu zasięgu i świadomości marki.

Współpraca z Sinsay, polską marką odzieżową z grupy LPP, obejmuje kompleksowe prowadzenie kanałów social media (Instagram, Facebook, TikTok) na rynkach polskim, ukraińskim oraz rumuńskim.

Wszystkie współprace mają charakter długoterminowy i zostały nawiązane w wyniku rekomendacji oraz przetargów. Strony nie podają więcej szczegółów. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj