Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Tomasz Borowski przechodzi do Piwik PRO. 11 marca 2024 roku tomasz borowski dołączył do piwik pro, wrocławskiego producenta platformy analitycznej. objął nowo utworzone stanowisko pr specialist. w tej roli zajmuje się działaniami contentowymi, obsługą eventów oraz media relations na rynkach zagranicznych. borowski ma doświadczenie w obsłudze marek z obszarów nowych technologii. poprzednio przez ponad dwa lata był pr managerem i szefem działu komunikacji w agencji gamingowej frenzy. odpowiadał wówczas za kreowanie wizerunku firmy oraz promocję organizowanych przez nią turniejów i wydarzeń sportowych. zajmował się także pozyskiwaniem nowych klientów. wcześniej, przez ponad osiem lat, pełnił również funkcję account managera w agencji d*fusion communication, gdzie odpowiadał m.in. za komunikację w social mediach, media relations czy tworzenie strategii pr. prowadził wtedy działania dla marek takich jak samsung, esri polska czy sas institute. pracował ponadto jako pr specialist w poczcie polskiej oraz senior account executive w marketing&communication consultants. karierę zawodową rozpoczął jako junior account manager w commpress. borowski jest magistrem politologii uniwersytetu warszawskiego. w nowej roli ściśle współpracuje z marcinem pluskotą, który pełni funkcję pr managera w piwik pro. (an).
11 marca 2024 roku Tomasz Borowski dołączył do Piwik PRO, wrocławskiego producenta platformy analitycznej. Objął nowo utworzone stanowisko PR Specialist. W tej roli zajmuje się działaniami contentowymi, obsługą eventów oraz media relations na rynkach zagranicznych.
Borowski ma doświadczenie w obsłudze marek z obszarów nowych technologii. Poprzednio przez ponad dwa lata był PR Managerem i szefem działu komunikacji w agencji gamingowej FRENZY. Odpowiadał wówczas za kreowanie wizerunku firmy oraz promocję organizowanych przez nią turniejów i wydarzeń sportowych. Zajmował się także pozyskiwaniem nowych klientów. Wcześniej, przez ponad osiem lat, pełnił również funkcję Account Managera w agencji D*fusion Communication, gdzie odpowiadał m.in. za komunikację w social mediach, media relations czy tworzenie strategii PR. Prowadził wtedy działania dla marek takich jak Samsung, Esri Polska czy SAS Institute. Pracował ponadto jako PR Specialist w Poczcie Polskiej oraz Senior Account Executive w Marketing&Communication Consultants. Karierę zawodową rozpoczął jako Junior Account Manager w CommPress.
Borowski jest magistrem politologii Uniwersytetu Warszawskiego.
W nowej roli ściśle współpracuje z Marcinem Pluskotą, który pełni funkcję PR Managera w Piwik PRO. (an)